Diablo Immortal släpps i år, världen över

Robot
Diablo Immortal släpps i år, världen över

Mobilspel med djävulsk försäljningspotential.

#diablo-immortal, #releasdatum


Medlem

Ladda mobilen, här ska det slaktas.

Medlem

Jag är defentivit inte intresserad av mobil-spel, men är man det och gillar Diablo så går det säkert hem.

Inaktiv
Medlem

dead on arrival?

Medlem
Skrivet av Shuriko:

dead on arrival?

Bara släppet i asien kommer detta ge dom så sjukt mycket pengar så de kan bada i det.

Så nej

Medlem

Jag tror inte det direkt är ett spel jag kommer fastna för, men jag kommer testa. Jag är allergisk mot mikrotransaktioner och forcerad multi-player, så jag räknar inte med att det blir något som sliter mig ifrån D3, till exempel.

Medlem

Najs, ser helt klart bra ut. Hoppas bara på att min mobil klarar av spelet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Shuriko:

dead on arrival?

Är man en boomer som du och jag förmodligen är, är det svårt att förstå hur stor mobilmarknaden är. Jag har jobbat många år med barn och ungdomar och det enda dom gör är att spela på mobilen, barn mellan 5-13 spelar knappt på konsol eller PC, det är endast mobilspel som gäller. Sen räcker det ju bara att kolla på siffrorna när man gör en simpel googling för att veta att mobilmarknaden är större än allt annat inom spel med typ 50% av all revenue.

Diablo Immortal kommer med andra ord att vara det största Diablo som någonsin släppts och det kommer att göra det övertygande, tyvärr.

Medlem

Man kommer ju helt klart att testa men har svårt för att fastna vid spel på mobilen

Skribent

Nu måste man ju nästan skaffa en mobil.

Medlem

Har inte ens spelat Diablo 2 eller 3 än, lär börja där pga är en backlogger av rang.

Medlem

Nej jag stör mig bara på att spela på mobilen. Liten skärm och jobbiga kontroller. Speciellt sånna här spel. Fallout Shelter funka bra dock.

Medlem

Har kollat på streams och kommer absolut ge det en chans.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Måste först köpa en mobil

Medlem

De missade ju ett gyllene tillfälle att äga fjaskot för några år sedan genom att släppa spelet 1a april!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Free to play-piss är det sämsta med våra moderna smartphones….


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Är ju ändå Diablo så kommer troligtvis ge det ett försök. Känner jag mig själv så tröttnar jag fort då kontrollerna på mobilspel är åt skogen ändå.

Medlem

Kontroller till mobil går faktiskt att lösa.
Så det som jag stör mig mest på med mobilspel är all "reklam" att köpa saker.
Gameplayet flyter inte på då. Men det är klart, är det gratis ska det finansieras synd bara att 99% av alla mobilspel är just på detta sätt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

You guys got phones?


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kommer spelas på PC med emulator 👊👏 Ser skoj ut!

Medlem

Lite saftiga systemkrav där....
tror jag klarar mig med ifåne 8 s plus


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Om det kommer med stöd för handkontroll kommer jag nog spela det här en hel del. Tycker Call of Duty funkar förvånansvärt bra på mobil med handkontroll.


signatur

PSN: MrOakenborn

CTI
Medlem

Testa jo det kommer jag göra.

Oneplus 8T nuvarande mobbe, så spelet ska nog rulla på fint.

Men spela det på riktigt så att säga, det kommer inte hända, blir oftast inte bra på mobil, jobbiga kontroller och liten skärm osv.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem
Skrivet av magma:

Lite saftiga systemkrav där....
tror jag klarar mig med ifåne 8 s plus

tror inte spelet kräver så stark mobil, tror man klarar sig med en i mellanklassen lätt.

Medlem

"Är det här ett försenat 1 april skämt".

Medlem

Blir och testa, men det måste ha kontroll support. Inget stort fan av simulerade analoga spakar på glas.

Medlem

Säkert proppat med "megatransaktioner" 200 spänn för att kunna vara rosa t.ex. Nej då lägger hellre 200 spänn på att spela ett bra spel i den prisklassen typ Hades. Lägg sedan till att det är på mobilen, inget för mig med andra ord. Men dagens kids och personer i Kina kommer säkert ha kul med det och betala alldeles för mycket för nöjet.

Medlem

ne tack, visst kanske testar på en platta men köra på en mobil är för liten skärm för det imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
12
Skriv svar