Vilt E3-rykte! Dishonored-studion visar vampyriska Omen

Robot
Vilt E3-rykte! Dishonored-studion visar vampyriska Omen
FM-guru
F.d. Sisyr

Det var som fan - jag har aldrig i mitt liv hört begreppet "immersive sim", uppenbarligen. Tog för givet att det borde vara typ Microsoft Flight Simulator, men en googling visade att det tydligen är något helt annat. Varje dag lär man sig något nytt!

Medlem

Kan bli nice. Gillar Dishonored, ÄLSKAR vampyrer.


signatur

1# FZ Troll

Ambassadör
Xbox

Det här kan bli riktigt fränt. Kan nog ligga nära i tid också...


signatur

Jump in.

Medlem

Trist att man spontant hyser högre förhoppningar på detta än VTMB 2.

Medlem

Suktar efter ett DisHonored 3 och blev smått shockad när Arkane Studios visade upp DeathLoop istället. Däremot är det ju den Franska studion Arkane Lyon som gör DeathLoop så Arkane Austin borde kunnat göra DisHonored 3 då. Men ett vampyr smygar spel skulle vara rejält spännande att se. Vampaire: BloodLines 2 feeling men i trygga händer hos en av de absolut största utvecklarna i branschen. Vad kan går fel...
______________________________________________________________
Googlade lite på Arkane Studios. Tydligen är det Franskt från början sedan starten 1999 och de öppnade den amerikanska Austin studion sent år 2006. Trodde det var tvärtom.
______________________________________________________________
"Arkane Studios SASU is a French video game developer based in Lyon. It was founded in 1999, and released its first game, Arx Fatalis, in 2002. Arkane Studios opened a second studio, Arkane Studios Austin, in Austin, Texas, in July 2006.[2] The studio is most known for creating the Dishonored series."


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Avstängd

Ett bra vampyrspel är man inte bortskämd med. Att gå runt och suga på folk är min specialitet.

Ett Vampyrspel i stil med Dishonored/Prey från Arcane seglar ju rätt upp i min topplista över spel jag ser fram emot!

Medlem

Efter DIshonored och Prey så blev Arkane snabbt min favoritutvecklare, och ett spel av dom med vampyrtema låter helt fantastiskt

Medlem
1
Skriv svar