Io Interactives Project 007 verkar bli ett tredjepersons-spel

Robot
Io Interactives Project 007 verkar bli ett tredjepersons-spel

Det är åtminstone vad en platsannons antyder.

#Io-interactive, #James-bond


Redaktör
Ponny

Låter rimligt att gräva där man står. Mest av allt tycker jag fortfarande det är "nypa mig i armen"-drömskt att Hitman-gänget gör 007. Världen behöver fler (bra) James Bond-spel!


signatur

En Bamseponny av folket

Blir väl ett Hitman med 007-skin.

Medlem

Det är bara att hoppas på att det här blir riktigt bra. EAs gamla 007-spel är "guilty pleasures" för mig, med framför allt Nightfire och deras försök till tredjeperson: Everything or Nothing!

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Blir väl ett Hitman med 007-skin.

Frågan är, kommer det vara stealth baserat som Hitman, eller hur har dom tänkt sig? Personligen hoppas jag på något i mittemellan.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det är bara att hoppas på att det här blir riktigt bra. EAs gamla 007-spel är "guilty pleasures" för mig, med framför allt Nightfire och deras försök till tredjeperson: Everything or Nothing!

Nightfire är det sista bond jag gillat har kört igenom det på Xbox gc och ps2 av någon anledning.
Smyguppdrag i spel blir i stort sett alltid värdelöst speciellt i tredjeperson när man dessutom ser hur synlig man är fast fienden inte ser en pga de är programmerade att inte se mig när jag sitter på huk i 30CM högt gräs 2 cm framför deras ögon.
Så jag hoppas inte det blir som hitman bara för att det är den studion.

Medlem

Jag älskade verkligen Blood Stone och hoppas på att det blir något i den stilen.

Skribent
Skrivet av nils45:

Frågan är, kommer det vara stealth baserat som Hitman, eller hur har dom tänkt sig? Personligen hoppas jag på något i mittemellan.

Jag gissar de kommer göra något mittemellan. Det är många sekvenser i Hitman jag har tänkt "Detta känns väldigt James Bond" typ om man ska infiltrera något party eller liknande. De behöver egentligen bara lägga in några rejäla action scener mellan de lugnare partierna och jag tror det kan bli riktigt bra.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar