Playstation 5-showen - här är alla trailers på ett fat!

Robot
Playstation 5-showen - här är alla trailers på ett fat!

God of War, KOTOR, Spider-Man 2, Gran Turismo 7, Wolverine...

#playstation-5


Medlem

Hakan sitter då kvar.

KOTOR lite kul och intressant. En riktig klassiker. Kör det på PC sen.

KOTOR remaken var det bästa dom visade.
Utöver det så var det Tiny Tina, Spiderman 2 som var intressant där, möjligtvis en liten Wolverine försiktigt.
Resten var inget som intresserade mej direkt.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Forspoken och Project Eve var väl de 2 stora titlarna för mig, herre jävlar...nu är det bara jobbigt att vänta

WHAT! Uncharted till PC! Drömmer jag! UTROPSTECKEN DELUXE!

Härliga nyheter samma dag som jag upptäcker att Star Trek: Elite Force I och II finns på GOG.com.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Dex
Medlem

Många spel som kan bli intressant och se mer av som Spider-Man 2 och Wolverine. Gillar ju verkligen Insomniac så dom kommer säkert bli bra!

God of War behöver man väl knappt säga något om!

Kotor remake ska också bli väldigt intressant och se hur det blir. Väldigt nyfiken på detta. Hoppas verkligen dom gör ett bra jobb med det!

Gran Turismo såg också väldigt coolt ut! Det får man nog köpa

Var ändå mer intressanta spel än vad jag trodde det skulle vara! Lite synd dock att det bara var Uncharted 4 som kommer till PC och PS5. Hade hoppats på alla Uncharted spelen.

Medlem

God of War såg fullständigt magiskt ut!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Inaktiv

GOW såg ju löjligt snyggt ut. Även om det ser ut som en väldigt rak uppföljare.

Tiny Tina ser underhållande ut,hoppas att dom behåller humorn från föregångarna. Den behövs i dagens samhälle.

Bloodhunt såg också lite småskönt ut.
Edit:Bloodhunt verkar vara något F2P, mitt intresse störtdök.

Inaktiv
Skrivet av anon_176162:

Tiny Tina ser underhållande ut,hoppas att dom behåller humorn från föregångarna. Den behövs i dagens samhälle.

Japp Tiny Tina-dlc:et med dungeons and dragons-tema var höjdpunkten i Borderlands 2.

Medlem

Wolverine från Insomniac kan ju bli hur bra som helst! Hoppas bara de inte snålar på våldet. Uncharted till PC var också extremt välkommet. De japanska titlarna i början såg också spännande ut.

Medlem

Bra show, läste parasite eve o blev lycklig ett tag men men.

Inaktiv
Skrivet av Najkan:

Bra show, läste parasite eve o blev lycklig ett tag men men.

Haha, jag också. Fast Project Eve såg rätt bra ut också, på ett annat sätt då.

Medlem

GOW och Spiderman 2 såg mest intressant ut tyckte jag. KOTOR har jag aldrig spelat, men kan nog bli bra med next-gen grafik, men köp blir det nog inte.

Medlem

Vilken jävla håll käften-show! Var ju hur mycket bra som helst! Favoriterna var KOTOR Remake och självklart GoW Ragnarök! Peppen är total!!

5/5!

Medlem

Riktigt mycket spel! Återigen visar Sony kvalite(hoppas jag att samtliga titlar blir kvalité också)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Det kom ändå en del oväntade saker som lockar, men aningen oroväckande med ett event 2021 där nästan allt eget saknar release eller ligger som tidigast 2023… 2022 verkar bli ett ännu ett dammigt år för min ps5a, med ett eventuellt undantag för GoW2 även om det kändes lite väl likt föregångaren.

Medlem

Ingen nämner TCHIA!??! Spela gitarr som att man kan, dyka som en sköldpadda å flyga som fågel!
I den miljön och med dom färgerna! Klappa krabbor lets go

Ren <3

Medlem

Tiny Tina såg ganska intressant ut, annars bara mer av samma gamla tredjepersons äventyrs recept med en gnutta racing känns det som. Det behövs mer variation bland exklusiviteterna för att Playstation ska vinna mig tillbaka igen.

Inaktiv

För egen del räckte det med Kotor för att jag ska ge showen 5/5. Som jag längtat! Håller Kotor på samma nivå som Dragon age: origins och The Witcher 3. Känns dock som det ligger långt fram i tiden. I övrigt lite väl mycket superhjältetrams men skoj för marvelfans.

Testpilot

Kul att min gissning med Uncharted collection gick hem dock lite märkligt att inte 1-3 släpps. Vem vill börja med del fyra? Nåväl.

Inga riktiga överraskningar annars, kul med SW KOTOR Remake även om jag hellre hade sett en ny del, intressant hur det kommer att bli.

Har inte spelat något God of War spel, men det såg ju riktigt bra ut det med.

Medlem

Superhjältar, superhjältar, superhjältar... Sömnigt värre, fanns ju inget att bli pepp på


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Bra show men jag tyckte datumen lyste med sin frånvaro. Eller missade jag de bara? Oo

fue
Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Bra show men jag tyckte datumen lyste med sin frånvaro. Eller missade jag de bara? Oo

Är fortfarande en pandemi. Så antar att de är lite mer försiktiga i det. Wolverine är nog långt bort. 2024.

Medlem

Uncharted till PC var stort för mig i samma veva som det utannonseras Little Big Adventure 3. Nu kommer det bra nyheter

Medlem

Jag höll på att somna. Det var inte mycket som intresserade mig där.
Kul att se lite GOW. och Tchia såg mysigt ut. Men det är 1% chans att jag skulle köpa något av dem.

Medlem

KOTOR

Medlem

Well det här var ju ett riktigt tråkigt event. Antar få se lite mer av Forspoken var nice.

eld
Medlem

Tchia <3

Mest intressanta setting jag sett på länge, och en bris av frisk luft efter alla muskler och vapen man oftast slutar upp med i trailers

Medlem

Blev ganska trött. Egentligen var det mesta samma sak. Samma sort spel, men olika grafik. Man ska hoppa, slåss och lite då och då kommer det en jätte stor boss. Allt går typ bara ut på att man ska klicka 40000 gånger på slå knappen.

Medlem
Skrivet av eld:

Tchia <3

Mest intressanta setting jag sett på länge, och en bris av frisk luft efter alla muskler och vapen man oftast slutar upp med i trailers

Det spelet gav stora Zelda Windwaker vibbar

123
Skriv svar