Playstation 5-reklam kan vara första konkreta tecknet på en Resident Evil 4-remake
Det enda som skulle motivera en remake från ett spelarperspektiv vore att göra Ashley lite mer kapabel till självförsvar.
Precis. Den speldesignen var inte rolig då och inte heller nu. Ge henne ett vapen ffs.
Till vänster i samma bild är vad som ser ut att vara en skalle från Helldivers-loggan.
Johan Pilestedt
Till vänster i samma bild är vad som ser ut att vara en skalle från Helldivers-loggan.
Nää det är ju självklart onda ringen från fantomen!
Spännande!
Jag är helt för en remake av 4:an. Ett fantastiskt spel som dock har åldrats en hel del. Blir säkert en dröm att spela det på Series X eller PS5.
Men sedan vill jag faktiskt ha min remake av Code: Veronica.
Nää det är ju självklart onda ringen från fantomen!
Nä, det står ju för Intel NUC Skull Canyon.
Nä, det står ju för Intel NUC Skull Canyon.
ahaaaa så alltså kanske nån form av samarbete? säker på att det inte är nå sea of thieves relaterat?
Jag är helt för en remake av 4:an. Ett fantastiskt spel som dock har åldrats en hel del. Blir säkert en dröm att spela det på Series X eller PS5.
Men sedan vill jag faktiskt ha min remake av Code: Veronica.
Ja, en remake av Code: Veronica vore grymt! Och Dino Crisis, när vi ändå är inne på Capcom
Ja, en remake av Code: Veronica vore grymt! Och Dino Crisis, när vi ändå är inne på Capcom
Om de gör det så bra som de gjorde med REmake 2 (och i viss mån REMake 3) är jag helt för vilken remake som helst, nästan.
Inte jätte sugen på en remake av 4an, faktiskt det spelet jag gillar minst i serien, men kommer säkert bli pepp när det närmar sig! Skulle vara cool om det är co-op så en polare kan lira som Ashley! Håller med som flera har nämnt remakes på Code Veronica och Dino Crisis skulle vara grymt!