Next gen-uppdateringen till Cyberpunk 2077 är här. Spela demo. Se gameplay

Robot
Next gen-uppdateringen till Cyberpunk 2077 är här. Spela demo. Se gameplay

Vi har väntat, ni har väntat - upp till bevis nu, på Xbox Series och PS5. 1.5-uppdateringen släpps samtidigt till alla plattformar. Trafik, grafik och AI ska vara förbättrad. Samt nya lägenheter och looks.

#1punkt5, #cyberpunk-2077, #next-gen, #uppdatering


Medlem

Nice, kanske dags man börjar spela igen och avslutar det man påbörjat


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Woop blev lite hype att titta tillbaka
Gratis trial för next gen också


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Tyckta att det fanns inga citament att spela om det om man redan har kört igenom det. Blev ett rejält magplask för min del och börjar släppa förhoppningarna om ett meningsfullt dlc.

Medlem

YES!!! Då har man anledning att äntligen starta en Corpo-karaktär och köra spelet för en tredje gång, skall bli så jävla kul att få uppleva NC igen!!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Satan i gatan, 47 gig är patchen till PC. Drar ner as we speak, ska bli spännande att testa

Medlem
Skrivet av BillyJoeBob:

Satan i gatan, 47 gig är patchen till PC. Drar ner as we speak, ska bli spännande att testa

XSX väger in på 62,92gb

Medlem

Hoppla! Var inte riktigt beredd på det här men trevligt värre! Nu ligger ju redan Horizon Forbidden West nerladdat och väntar men 264.50:- på PS Store var ju inte direkt dyrt heller. Uj blir en trevlig start på året det här 😀 Ännu ett spel på nästan 100 GB (94,78 GB PS5), börjar väl snart bli dags att peta i en SSD till i PS5an.
Edit: 56,34 GB PS5

Medlem

Snälla visa inte Judy i thumbnailen till artikeln. I stort sett så tvingar ni mig att spela igenom spelet igen när ni gör så.

Medlem

Dagens bästa nyhet hittills.. dags att ladda ner och börja spela då


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jaha, skall man nu köra det här på xsx eller ps5? Dags att spamma refresh hos Digital Foundry.


signatur

1338 - One Step Above

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Atreyu:

XSX väger in på 62,92gb

Ta mig i hatten! Det var saftigt. Väntar nog lite på reaktioner innan jag drar ned denna.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ska bli intressant att se DFs analys!

Medlem

Hur i h*****e uppdaterar man till Ps5. ”Gå till ditt bibliotek och ladda ner Ps5versionen”. Finns inte
#boomer


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Alright, upp till bevis nu! Finns det någon changelog tillgänglig än eller blev den för mustig att posta i text?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Bill:

Hur i h*****e uppdaterar man till Ps5. ”Gå till ditt bibliotek och ladda ner Ps5versionen”. Finns inte
#boomer

Tror jag hörde i stream att det är en helt ny client. Du får ladda ner spelet på nytt, ingen patch på ps5


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Jaha, skall man nu köra det här på xsx eller ps5? Dags att spamma refresh hos Digital Foundry.

Skrivet av r4v3nl0rd:

Ska bli intressant att se DFs analys!

Nästan precis efter streamen la dom upp Direct Weekly, och chansen finns att imorgon är det Horizon ps4 videon, vill inte vänta...

Medlem

Såg videon på https://youtu.be/mFk_ivrgPCA?t=271

Måste erkänna att jag är lite förvånad över hur extremt illa NPC:er rör sig när dom passerar varandra på trottoaren.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av Bill:

Hur i h*****e uppdaterar man till Ps5. ”Gå till ditt bibliotek och ladda ner Ps5versionen”. Finns inte
#boomer

Oklart om du sett instruktionerna hur man ska gå tillväga för att uppdatera eller inte, men om inte, så finns de att läsa här - https://www.cyberpunk.net/us/en/next-gen#updateprocess


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Alright, upp till bevis nu! Finns det någon changelog tillgänglig än eller blev den för mustig att posta i text?

https://www.cyberpunk.net/en/news/41435/patch-1-5-next-genera...

Medlem
Skrivet av dTexN:

Tror jag hörde i stream att det är en helt ny client. Du får ladda ner spelet på nytt, ingen patch på ps5

Jo jag hörde också det men enda alternativet man har är ju att lägga till det i varukorgen för 250 spänn, det ska ju vara gratis?


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Ni som hunnit testa, är ai smartare och är poliserna fixade rejält? lever staden mer? jag är själv intresserad tack vare @Issue när han/hon nämnde det i den andra tråden. ps, vet inte om jag gjort rätt med @ 🥴

Medlem

Lovande.

De må kalla det 1.5 men i mina öron låter det mer som Cyberpunk äntligen uppnått fullversion. Improved AI borde räknas in i 1.0.

Jag kan tänka mig och testa spelet nu.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Äntligen!! Väntat på att få spela det här i evigheter!

Medlem

Tackar, såg den inte först på CP2077s hemsida!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Bill:

Jo jag hörde också det men enda alternativet man har är ju att lägga till det i varukorgen för 250 spänn, det ska ju vara gratis?

Gissar på att du har spelet på skiva, vilket i så fall kräver att denna är istoppad för att Next-Gen versionen ska dyka upp i spelbiblioteket.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av matt76:

Gissar på att du har spelet på skiva, vilket i så fall kräver att denna är istoppad för att Next-Gen versionen ska dyka upp i spelbiblioteket.

Korrekt, dyker ej upp dock


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Testpilot

Förstår inte varför NG+ inte är implementerat ännu, får fortsätta vänta och hoppas på det.

Medlem

Trevlig uppdatering, ser fram emot att spela igenom det igen i framtiden med lite mer såna här nya detaljer.
Hoppas på ett mat-DLC också där man kan sätta sig och smaka alla härliga sojaprodukter som Night City har att erbjuda på diverse matställen men det är nog inte prio 1. Haha.

Skriv svar