Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Så många spel, så många val! Få tips, och tipsa själv.

#Spelhelg, #speltips


FM-guru
F.d. Sisyr

Warhammer 3 förstås! Ett trasigt GPU hindrar mig inte från att lira spelet på lägre inställningar & upplösning med mitt gamla GPU.

Medlem

Corpo-genomspelning samt fixa lite achivements man har kvar på Cyberpunk 2077 på XsX. Dock så finner jag det så jävla mysigt att bara åka omkring i Nigth City under kvällen så det är frågan om man får något "vettigt" gjort så att säga.


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

För egen del så är det Yakuza 7 som gäller!

Medlem

King of Fighters XV som släpptes igår.
Trodde aldrig att SNK skulle bli först ut med raytracing i ett fightingspel.

Medlem

Ny karaktär i CP2077 på PS5.

Satt två timmar i går
Med karaktärseditorn…

Men nu skall min corpo hämnas på Arasaka!

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Ny karaktär i CP2077 på PS5.

Satt två timmar i går
Med karaktärseditorn…

Men nu skall min corpo hämnas på Arasaka!

Coolt. Jag tänkte också spela lite CP2077. Tips på någon kul build?


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Precis skapat en karaktär i CP2077 och efter lite fifflande med inställningar och hjälp från några medlemmar på fz har jag hittat en "sweetspot". Lägger Lost ark på is tills de fixat köerna.

Har dragit ner warhammer 3 och tanke är att prova det i morgon.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Slug just igång Horizon: Forbidden West. Är övertaggad. Som ett barn i godisbutiken på julafton.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Dex
Medlem

Kommer bli Horizon: Forbidden West och lite Lost Ark mellan varven. Mycket spel just nu! Denna månaden har ju varit helt galen med bra spel!

Ook
Bibliotekarie (UU)

Horizon forbidden west på PS5. Spelbart och klart efter ca 5 timmars nedladdning och installation. Väldigt imponerad hittills och nog det visuellt vackraste spelet spelat än så länge i modern tid. Tippar att februari i år 2022 är nog en av de starkaste spelmånaderna på väldigt länge.

KoP
Medlem

No man's sky och Stardew Valley och sen ska man kolla in om det finns några nya releaser till C64'an på CSDb. Kanske hittar man ett par småspel där.

Medlem

Förhoppningsvis är Horizon Forbidden West redo när jag kommer senare idag annars känns Forza rätt lockande 😛

Medlem

Spelat Horizon Forbidden West på min PS4 Slim i några timmar, och det blir nog bra många mer timmar under helgen.

Medlem

CS, cyberpunk och Total war: Warhammer 3...
Så fullt upp


signatur

PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck

Medlem

Cyberpunk och Total war Warhammer 1!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Cyberpunk 2077 (PS5) och Dying Light 2 (Series X).

Medlem

Har blivit pepp på allt GTA6-snack, så det blir GTA5.

Medlem

TW: Warhammer TVÅ

Medlem

Horizon forbidden West på ps5an såklart
Ska bara natta barnen först...

Medlem

Något av följande:
CS (Kul igen, inte spelat på flera år)
Lost Ark
God of War (PC)

Kanske starta upp Horizon Zero Dawn.


signatur

Niet.

Testpilot

Ska äntligen klara av RDR 2 som jag har spelat över en månads tid. Sen blir det att kolla in Cyberpunk igen.

Medlem

Horizon forbidden west spelar jag för fullt. Så mer av det spelet blir det fram tills att Elden ring kommer...

Medlem

kommer testa CP2077 igen fast på ps5, inte jätteövertygad men vill ge det en chans.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med Dying Light 2 som jag grottat ner mig i ordentligt. Jäkla skoj!


signatur

Jump in.

Medlem

TW: Warhammer III

Chefredaktör
Skrivet av KoP:

No man's sky och Stardew Valley och sen ska man kolla in om det finns några nya releaser till C64'an på CSDb. Kanske hittar man ett par småspel där.

This, i approve.

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Ska äntligen klara av RDR 2 som jag har spelat över en månads tid. Sen blir det att kolla in Cyberpunk igen.

Starkt! Har också RDR2. Började spela, blev överraskad… men sen.. vet jag inte vad som hände. Men jag hurrar på dig - det är nog ett jäkla bra spel med en bra story! Får se om jag någonsin kommer bli klar! 😂


signatur

Niet.

Testpilot
Skrivet av Theade:

Starkt! Har också RDR2. Började spela, blev överraskad… men sen.. vet jag inte vad som hände. Men jag hurrar på dig - det är nog ett jäkla bra spel med en bra story! Får se om jag någonsin kommer bli klar! 😂

Ah det är helt otroligt spel så det finns många villovägar längs vägen, därför är jag uppe i över 100 timmar och ändå inte klar med storyn men det är riktigt nära nu Sen finns det något som heter Red Dead Online har jag hört hehe. Det är helt klart Witcher 3 klass på spelet!

Medlem

Har npgra achievements kvar jag vill ta i Dying Light 2
Precis laddat klart Horizon Zero Dawn Forbidden West och Elden Ring är förladdad

123
Skriv svar