Spana in trailern för VR-versionen av Green Hell – och testa demon!

Robot
Spana in trailern för VR-versionen av Green Hell – och testa demon!

Plocka virtuella blodiglar från din virtuella arm med din virtuella hand.

#Green-hell, #Incuvo


Medlem

Potentialen är god men Demot är väldigt tungdrivet och en del jankyness som att man inte kan greppa saker naturligt mm.
Det behövs poleras helt klart, men det har som sagt potentialen att bli riktigt bra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nice med demo! Skall defintivt testas då jag blev lockad av trailern.

UPDATE: Har nu spelat demot. Kräver en del tålamod, då de tyvärr inte gjort det smidigt för spelaren. Hoppas det poleras till release.

Medlem

Härligt att den kommer till Quest 2

Chefredaktör

Kul! Körde det lite på PC, var rätt svårt vill jag minnas. Men survival ska ju vara svårt...?
Kan tänka mig att detta passar fint i VR. Måste testas.

Medlem

Uuuuuuh! Jag brukar undvika sånna här spel. Inte för att jag inte tycker om de, utan för att de slukar all min tid. Fruktansvärt beroendeframkallande att försöka överleva på paradis-öar

Medlem
Skrivet av B-itta:

Nice med demo! Skall defintivt testas då jag blev lockad av trailern.

UPDATE: Har nu spelat demot. Kräver en del tålamod, då de tyvärr inte gjort det smidigt för spelaren. Hoppas det poleras till release.

Håller med, förutom prestandamässigt så finns det en hel del att slipa på när det gäller spelmekaniken.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Påminner om garry's incident fast i VR

Medlem

Fasen vad fränt. Äger tyvärr inget VR men skulle vara grymt kul med detta. Har spelat en massa Green Hell, riktigt roligt spel.

Skribent

Sådana här spel påminner mig om att OM Nintendo satsar på VR så borde Metroid Prime vara första serien som de gör till formatet.

Utforskandet, att ha visiret över ögonen för att scana omgivningen, men även vattendropparna eller när det frostar igen. Det hade tagit det spelet till en ny dimension. Fan jag är helt ok med att de slänger in survival element också...


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar