Quiz – Vad kan du om Grand Theft Auto V?
Kan inget om GTA
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
______________________________________________________________________________________
Det gick bra idag. Men har lirat ut GTA 5 väldigt många gånger på PlayStation 3. Sedan lirade jag ut det endast 1 gång på PlayStation 4 versionen. Då kände jag mig för mätt på storyn.
Håller med dig, hela spelet är utvecklat för dopaminskadade 14-åringar och online-delen ska vi inte ens prata om. Hade fantastiskt roligt i GTA IV:s online-läge och förväntade mig något liknande i GTA V. Tyvärr är allt over-the-top och barnsligt. Racingen som var så skön och tillfredsställande i GTA IV dummades ned så in i bomben och varje bil känns som att köra en gokart utan tyngd.
Aaa shit vad jag saknar den underbara körningen i GTA 4. Där fick R* till en magisk fingertoppskänsla. Blev så besviken med GTA 5 då R* gjorde det mer barn vänligt. Borde funnits ett val likt Mafia spelen har med 2 olika styrningar. Arcade (GTA 5) eller Simulation (GTA 4).
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Missade på recensionsfrågan, övriga frågor var lätt som en plätt
Sitter och kör storyn igen på PS5 just nu. Älskar det, men också lite trist att ett så pass gammalt spel sopar mattan med det mesta som släppts sedan dess. Sätter mitt hopp på GTA VI!