Det ser ut som att vi får FIFA 22 till Playstation Plus

Robot
Det ser ut som att vi får FIFA 22 till Playstation Plus

Premiär för serien (som snart kan gå i graven).

#fifa-22, #maj, #playstation-plus


Medlem

"Hela listan med maj månads PS Plus-spel bör dyka upp 5 maj."

Listan borde dyka upp imorgon?

Spelen släpps första tisdagen varje månad och avslöjandet brukar ske onsdagen före.

Medlem
Skrivet av Margy:

"Hela listan med maj månads PS Plus-spel bör dyka upp 5 maj."

Listan borde dyka upp imorgon?

Spelen släpps första tisdagen varje månad och avslöjandet brukar ske onsdagen före.

Dom har bytt datum, 22 maj är det som gäller för PS plus spel i Sverige. Finns en nyhet längre ner på sidan. edit : missförstånd av mig

Medlem
Skrivet av esset:

Dom har bytt datum, 22 maj är det som gäller för PS plus spel i Sverige. Finns en nyhet längre ner på sidan.

Det hade jag missat.

Jag antog att det var som de senaste fem åren eller så.

Medlem
Skrivet av esset:

Dom har bytt datum, 22 maj är det som gäller för PS plus spel i Sverige. Finns en nyhet längre ner på sidan.

Det är det nya psplus som kommer då, detta lär vara som vanligt och släpps i början av maj.

Dex
Medlem
Skrivet av esset:

Dom har bytt datum, 22 maj är det som gäller för PS plus spel i Sverige. Finns en nyhet längre ner på sidan.

Det gäller den "nya" PS Plus tjänsten. Och 22 Maj var inte för Sverige. Sverige var inte förrän slutet av Juni.

Om jag inte har missförstått helt och hållet

Medlem
Skrivet av Dex:

Det gäller den "nya" PS Plus tjänsten. Och 22 Maj var inte för Sverige. Sverige var inte förrän slutet av Juni.

Om jag inte har missförstått helt och hållet

Okej, då var det jag som missuppfattat. Sorry sorry.

Medlem

Trodde de skulle komma med någon argument FÖR att att skaffa tjänsten och inte motsatsen.

1
Skriv svar