Närmare 60 titlar tycks lämna PS Now inför PS Plus-sammanslagningen

Robot
Närmare 60 titlar tycks lämna PS Now inför PS Plus-sammanslagningen

Sonic och Metal Gear bland de nämnda spelen.

#playstation-now, #playstation-plus

Medlem
Medlem

Källa: Dude trust me.

Medlem

Hur vet ni inte att det kommer fler Sonic spel till tjänsten och dom tar bort dom nu för att piffa till dom lite.
Att försöka spekulera och nedvärdera en tjänst innan är lite lågt faktiskt.
Ingen vet förutom Sony och deras partners vad för spel som kan dyka upp.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Hur vet ni inte att det kommer fler Sonic spel till tjänsten och dom tar bort dom nu för att piffa till dom lite.
Att försöka spekulera och nedvärdera en tjänst innan är lite lågt faktiskt.
Ingen vet förutom Sony och deras partners vad för spel som kan dyka upp.

Det kan ingen veta. Men om man vet att spelen försvinner så är det väl inget konstigt att rapportera om det?

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det kan ingen veta. Men om man vet att spelen försvinner så är det väl inget konstigt att rapportera om det?

Det har jag inte sagt nå om.
Sa att dom vet inte om det tas bort för att piffa upp spelen eller inte.
Men dom skriver att gillar man Sonic så kommer nya ps+ att inte vara bra.
Det är det jag blir irriterad över då dom antyder utan att veta hur det blir.

Tänk om det kommer 15 sonic spel till nya ps+ och dom är upp piffade då kanske en del missar det då dom i denna artikel antyder att Sonic inte kommer finnas med i nya.

Bättre att rapportera att det försvinner och sen lämna det där innan man har fakta.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Det har jag inte sagt nå om.
Sa att dom vet inte om det tas bort för att piffa upp spelen eller inte.
Men dom skriver att gillar man Sonic så kommer nya ps+ att inte vara bra.
Det är det jag blir irriterad över då dom antyder utan att veta hur det blir.

Tänk om det kommer 15 sonic spel till nya ps+ och dom är upp piffade då kanske en del missar det då dom i denna artikel antyder att Sonic inte kommer finnas med i nya.

Bättre att rapportera att det försvinner och sen lämna det där innan man har fakta.

Det vi vet är att spelen har tagits bort. Det är inte bra för de som gillar Sonic.

Enkelt?

Edit: Eller ska det stå

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det vi vet är att spelen har tagits bort. Det är inte bra för de som gillar Sonic.

Enkelt?

Edit: Eller ska det stå

Fortfarande så förstår du inte vad jag menar.

Dom antyder att nya ps+ inte kommer ha några Sonic spel vilket vi inte vet försen vilka spel som ingår släpps.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Dom antyder att nya ps+ inte kommer ha några Sonic spel vilket vi inte vet försen vilka spel som ingår släpps.

Men snälla. De skriver att x antal spel har tagits bort. Du speklurerar friskt om ditten och datten.

Kom igen.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Backloggens befriare
Skrivet av Neverwild:

NYA PS+ KANSKE MED ALLA SPEL SOM NÅGONSIN SLÄPPTS!

Ja, ingen kan ju veta vilka spel som ingår innan det nya PS+ är släppt, så vi kan ju anta att alla spel som finns kommer att ingå!!!

signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

NYA PS+ KANSKE MED ALLA SPEL SOM NÅGONSIN SLÄPPTS!

Ja, ingen kan ju veta vilka spel som ingår innan det nya PS+ är släppt, så vi kan ju anta att alla spel som finns kommer att ingå!!!

Suck, nu är du bara larvig och förstår inte ett dugg vad jag menade med mitt inlägg.

1
Skriv svar