Diskutera - Bästa WW2-spelet är...

Medlem

Day of defeat.

Medlem

Får bli MoH:AA, första uppdraget när man skulle storma Normandie var något helt nytt för sin tid🙂

Sen spelade vi en satans massa DoD när det var i beta 3.x, så det får ett hedersomnämnande också

Medlem
Skrivet av Lepr:

Får bli MoH:AA, första uppdraget när man skulle storma Normandie var något helt nytt för sin tid🙂

Tredje uppdraget

Medlem
Skrivet av Thane:

Tredje uppdraget

Haha ja nu när du säger det 😅
Minnet från högstadiet är lite suddigt..

Medlem
Skrivet av Lepr:

Haha ja nu när du säger det 😅
Minnet från högstadiet är lite suddigt..

Perfekt exempel på mandelaeffekten

Inaktiv

Wolfenstein: Enemy Territory

Medlem

Close Combat 2 var skadat bra för sin tid.


signatur

I drank what?

Medlem

Call of Duty: Allied Assault!
2a plats Post Scriptum.

Commandos


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Medlem

MoH AA när man stormade stranden. Det var episkt på sin tid.
Samt Brothers in Arms 1 och 2. Det första hade ju banbrytande AI där den kunde gå runt flanken för att komma åt dig. Det car dessutom lite mer slow paced än cod osv som var mer amerikansk action ala one man army.

Medlem

Köpte Hell Let Lose i början av året då jag tröttnat på COD och BF och måste bara säga att jag är helt såld. Blivit allt för många timmar den senaste tiden. Bästa WWII jag spelat på mycket, mycket länge.

Medlem
Skrivet av Jonsson885:

Köpte Hell Let Lose i början av året då jag tröttnat på COD och BF och måste bara säga att jag är helt såld. Blivit allt för många timmar den senaste tiden. Bästa WWII jag spelat på mycket, mycket länge.

Kan bara hålla med, får samma känsla som man fick när man spelade BF-1942 för länge, länge sedan. Precis lagom mycket sim och otroligt roligt att spela med vänner. Bästa WW2 spelet att spela just nu!

Medlem

Brothers in Arms


signatur

"There will be another time"

Medlem
Skrivet av totte1015:

The saboteur

Zx spectrum varianten? Det var mycket bra för sin tid!


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av Lokritz:

Brothers in Arms

Mycket bra för sin tid. Lite knepiga kontroller, som man vande sig vid.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av Lepr:

Får bli MoH:AA, första uppdraget när man skulle storma Normandie var något helt nytt för sin tid🙂

Håller verkligen med. När det kom var det suveränt. När man sen skulle in i första bunkern på stranden, och Tyskarna skrek nåt i stil med "Amies in das bunker"


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Commandos behind enemy lines

Hidden and dangerous

Medlem

Commandos 1 & 2, inget megafan av 3a. BF1942, känslan att av flyga flygplan och köra tanks och ubåtar, demon på wake island en månad innan, det var helt fantastiskt!

123
Skriv svar