Slutförsäljning i FZ-shoppen- 49 kr/styck för XXL-musmatta och FZ-tshirt!

Moderator | Testpilot
Skrivet av greb1989:

Fick tag i lite saker tidigare på rean, men betyder detta att shopen stängs och att vi i framtiden inte kommer att kunna köpa FZ-merch?

Vad jag förstått är tanken att vi ska jobba med att fixa en ny butik med andra prylar framöver


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av greb1989:

Fick tag i lite saker tidigare på rean, men betyder detta att shopen stängs och att vi i framtiden inte kommer att kunna köpa FZ-merch?

Vi slår igen den här shoppen. Kan komma nya lösningar i framtiden.


signatur
Medlem

Musmatta & Vattenflaska.
Tack FZ!

Medlem

Jag har redan muggen så tack ändå ❤️


signatur

Allätare

Redaktör

Nu finns bara Fragzone-tshirt och jättemusmattan kvar. 49 kr/st, köps här.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nu finns bara Fragzone-tshirt och jättemusmattan kvar. 49 kr/st, köps här.

Köpte en musmatta under veckan. Tänkte köpa två men frakten blev mer än dubbelt så dyr då. Alltså dyrare än att göra två separata ordrar. 49kr frakt för en musmatta i en order och 120kr frakt för två musmattor i en order.

Redaktör
Skrivet av MickeV:

Köpte en musmatta under veckan. Tänkte köpa två men frakten blev mer än dubbelt så dyr då. Alltså dyrare än att göra två separata ordrar. 49kr frakt för en musmatta i en order och 120kr frakt för två musmattor i en order.

Oj, mysko. Fråga dem om de kan sampacka annars (jag vet inte hur det funkar), kontaktinfo längst ner på sidan.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nu finns bara Fragzone-tshirt och jättemusmattan kvar. 49 kr/st, köps här.

Tishorna slut eller?


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Redaktör
Skrivet av N_micke:

Tishorna slut eller?

Nä? Testa här.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Lyckas då inte lägga till nån 😅


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Hade tänkt att köpa 2-3st musmattor men frakten var en riktig turn-off. 49kr frakt på 1st blev 120kr för 2st. Nöjde mig med 1st

Redaktör
Skrivet av N_micke:

Lyckas då inte lägga till nån 😅

Släng iväg ett mail till supporten - info längst ner på sidan. Men din storlek kanske är slut?


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Släng iväg ett mail till supporten - info längst ner på sidan. Men din storlek kanske är slut?

Lyckades inte lägga till nån storlek alls men. Aja, jag får gå naken, värst för alla andra


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Redaktör
Skrivet av N_micke:

Lyckades inte lägga till nån storlek alls men. Aja, jag får gå naken, värst för alla andra

IIIIH!!! Nä, men som sagt - släng ett mail till dem, eller ring. Shoppen sköts helt av Merch Ants så jag kan inte bidra (möjligen med mentalt stöd genom att också ta av mig tröjan, men det ska du slippa se).


signatur
Medlem

Fick min sexiga flaska idag:


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tack för hooden! Så bra passform, bra kvalité och riktigt snygg!

Medlem

En tillfällighet att FZ och DXRacer har samma färger?
I think NOT!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Jag kan inte heller lägga till t-shirten i varukkorgen, någon storlek. Köp-knappen är gråad.

Medlem

Passade på att beställa musmatta och vattenflaska 5 juli, fick bekräftelse, men inte fått något vidare meddelande om leverans 8 dagar senare, bör jag vara orolig över min leverans? Börjar kännas lite kymigt.

Edit: Idag gick min leverans iväg! (15 Juli)

Medlem
Skrivet av Jozher:

Passade på att beställa musmatta och vattenflaska 5 juli, fick bekräftelse, men inte fått något vidare meddelande om leverans 8 dagar senare, bör jag vara orolig över min leverans? Börjar kännas lite kymigt.

Beställde samma som ovan den 5 Juli, erhöll bekräftelse.
Ingen leverans än samt ingen respons från Merch Ants.

Medlem

Nu fick jag hem t-shirt och musmatta.
Musmattan är verkligen grymt bra. 100ggr bättre än den jag hade från Steelseries!

Medlem

Kommer aldrig glömma den här affären aldrig

12
Skriv svar