Jepp, Blizzard bekräftar Wrath of the Lich King i september

Robot
Jepp, Blizzard bekräftar Wrath of the Lich King i september

Och death knight-klassen blir tillgänglig i förväg.

#Blizzard, #Wow-classic, #Wrath-of-the-lich-king


Medlem

Ett av tidernas bästa spel "släpps igen", satan vad hypen är stor!

Medlem

När kommer Wow classic komma ikapp maingame? Kommer wow classic 2 då?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

När kommer Wow classic komma ikapp maingame? Kommer wow classic 2 då?

I mängden activa spelare så har de slagit retail i år nu, men jag gissar att classic är inne på sitt sista hurrah, det blir ju prinip retail efter wotlk och när de släppte Klassic tbc istället för Klassic+ så var det enormt många som lämna spelet.

Medlem

Jag är inte redo!


signatur

IDKFA

Medlem

Synd att dom inte gjorde rätt denna gång och bara expanderade classic endgame.

Avstängd

Fan, jag är heller inte redo. Borde ha väntat till november då det släpptes första gången.

Medlem

Men om dom ökar level cap så är det ju inte classic längre.
Fattar ingenting.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Skribent
Skrivet av Snabeltorsk:

Men om dom ökar level cap så är det ju inte classic längre.
Fattar ingenting.

Antar det är "Wotlk Classic" nu?


signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd
Skrivet av Johan Lorentzon:

Antar det är "Wotlk Classic" nu?

Ja, det går ju fortfarande att köra WoW Classic, TBC Classic och nu Wotlk Classic. Det är tre olika inloggningar dit. Sedan går det väl att flytta en char man levlat till nya expansionen.

Medlem

Någon som vet om det är 3.3.5a patchen från start när det kommer till talents och klassbalans minus raiddungeons då såklart eller blir det som det var i orginalet?

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Någon som vet om det är 3.3.5a patchen från start när det kommer till talents och klassbalans minus raiddungeons då såklart eller blir det som det var i orginalet?

Ja, från start.

Tror det är som vanligt med dungeons. fas 1 osv

Medlem
Medlem

Har en rogue, lock och shaman att välja mellan.
Lutar starkt åt rogue och bg-pvp för hela slanten. Sist men inte sist. Ganking!!! Och få folk i rage mode

Hur man säljer ett spel 2 gånger .bra jobbat Blizzard


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Hur man säljer ett spel 2 gånger .bra jobbat Blizzard

Communityn som ville detta, inte Blizzard om man nu ska vara korrekt.


signatur

IDKFA

Medlem

Kommer starta på en fresh server, köra paladin main, sen lvla upp en Hunter (som alltid var main innan) om tiden finns. Ska bli riktigt kul.

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

Hur man säljer ett spel 2 gånger .bra jobbat Blizzard

Nu köper du förvisso inte spelet igen utan bara har en aktiv subscription.

Personligen har inte classic intresserat mig alls, WotLK skippar jag också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Intressant att så många som kommenterat har noll koll.

Det är inte att sälja spelet igen, du får det "på köpet" om du har en wow prenumeration. Så du betalar inget extra och köper inte spelet/expansionen på nytt.

Sedan så finns det olika servrar för de olika expansionerna. Du har i dagsläget Vanilla/Classic servers och TBC servers. Med WOTLK så kommer en tredje sorts servrar. Alla servarna har ju kvar samma "regler" eller så som man förväntar sig av de versionerna med level caps osv.

Medlem
Skrivet av Moriquende:

Intressant att så många som kommenterat har noll koll.

Det är inte att sälja spelet igen, du får det "på köpet" om du har en wow prenumeration. Så du betalar inget extra och köper inte spelet/expansionen på nytt.

Sedan så finns det olika servrar för de olika expansionerna. Du har i dagsläget Vanilla/Classic servers och TBC servers. Med WOTLK så kommer en tredje sorts servrar. Alla servarna har ju kvar samma "regler" eller så som man förväntar sig av de versionerna med level caps osv.

Vart fascinerad av detta fenomen på FZ när det kommer till just wow. Insett att det handlar om att många här ogillar både WoW samt remasters, och därmed hamnar wow classic dubbelt i skottlinjen, vilket också gör att mycket gärna fultolkas till det sämre, oavsett vad som är verklighet eller inte

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

När kommer Wow classic komma ikapp maingame? Kommer wow classic 2 då?

De har träffat guld igen. Säljer om samma spel på nytt och lägger till expansioner.
Genialiskt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

De har träffat guld igen. Säljer om samma spel på nytt och lägger till expansioner.
Genialiskt.

Läs kommentarerna i tråden, sen kan du redigera ditt inlägg.


signatur

IDKFA

1
Skriv svar