Skräm dig själv med 3 minuter The Callisto Protocol-gameplay

Robot
Skräm dig själv med 3 minuter The Callisto Protocol-gameplay

Rått och obehagligt från Dead Space-skaparen.

#dead-space, #the-callisto-protocol


Medlem

Jag är sååååååå taggad™👌


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Taggad som fan på 3 minter gameplay

Medlem

Ser jäkligt coolt ut.
Men vad var vitsen med att skjuta och slå, när det ändå slutade med att han slängde in dem i köttkvarnen.

Medlem

Snälla låt detta bli superbra!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Bulberfoot:

Ser jäkligt coolt ut.
Men vad var vitsen med att skjuta och slå, när det ändå slutade med att han slängde in dem i köttkvarnen.

Faktiskt

Redaktör
Skrivet av robbis:

Taggad som fan på 3 minter gameplay

Mint = kall = isande skräck. Finns mycket undertext i rubriken.

(Tack, fixat.)


signatur
Medlem
Undrade jag med
Skrivet av Bulberfoot:

Ser jäkligt coolt ut.
Men vad var vitsen med att skjuta och slå, när det ändå slutade med att han slängde in dem i köttkvarnen.

Ja precis, var vapnet tvungen att ladda upp den funktionen? Eller ville de bara visa lite annat? 🤔

Medlem

Ser sjukt bra ut.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Mint = kall = isande skräck. Finns mycket undertext i rubriken.

(Tack, fixat.)

Mint condition tänkte jag på

Medlem

Forsande vattenfärden påminde mig lite om Tomb Raider : )
https://youtu.be/xCe8-1dbXZc?t=367

Medlem

Givet köp, blir att uppgradera högtalarna till tv-setupen i samband med vinterns skräckspels orgie

Redaktör
Skrivet av heady89:

Givet köp, blir att uppgradera högtalarna till tv-setupen i samband med vinterns skräckspels orgie

En bra baslåda kan göra underverk där! Jag har en under soffan, man blir rätt nervig ibland.


signatur
1
Skriv svar