Need for Speed: Unbounds tecknade effekter ska gå att stänga av

Robot
Need for Speed: Unbounds tecknade effekter ska gå att stänga av

Åtminstone för ens egen bil, och förhoppningsvis även andra.

#Criterion-software, #Need-for-speed-unbound


Medlem

Tycker den nya grafiska stilen passar genren och varumärket som handen i handsken, så som det fortsätter att utveckla sin personlighet och storytelling på nya intressanta sätt. Vill man ha naturligare simcade så är det ju typ forza man ska välja. Jag hade kul avslappnande stunder med NFS heat och funderar på om detta kan vara spelet för mig, när jag som som nybliven familjefar närmar mig 40 och inte har samma tid och intresse för att "djupdyka" in i spelens värld längre.

ELF
Medlem

Avvaktar och ser hur det blir.
Låter som att det inte kommer gå att stänga av cellshading helt och där det går att "stänga av" så får man inga effekter alls.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Är dom där blå clipart-bilderna med i spelet?

”The kids just love all these jiffs and memms. Love it!”


signatur

1338 - One Step Above

Geeks Gaming

Gillar ändå lite vad dom gör med grafiken. Senaste spelen har varit Need for lensflare: godray edition.
Kommer dock bli att jag kör de och sen installera underground 2 igen.

Medlem

Get noticed...... Ja, allt nuförtiden för barn och tonåringar handlar ju om att synas på nätet

NFS tik tok edition.

Medlem

Slutade gilla NFS när de blev Burnout med ny logga. Insåg nu att de senaste liren inte längre är gjorda av Criterion och tänkte att det kanske var dags att ge dem en chans igen. Sen insåg jag att det här är gjort av Criterion igen... Kanske ger det en chans ändå när det dyker upp på ea play och ser om det fortfarande är Burnout med annan logga eller inte.

Medlem

Men den stora frågan är om man ladda upp sina NFT i NFS, även om de är NSFW.

Medlem

Känns som om jag är en av de få som gillade NFS Shift...
Iofs blev det en del Underground på xboxen när det begav sig men det här kändes inte alls lockande.

Medlem

Tyckte NFS Carbon var ospelbart när man tvingades ha på någon ful "slipstream"-effekt som täckte hela bilen över en viss hastighet så det är ju lite oroande att en liknande effekt med "ljusspår" här inte kommer gå att stänga av.

Medlem

Jag gillar den cellshadeade stilen men jag tror att röken och alla andra detaljer på skärmen kan bli störande när man försöker koncentrera sig på racet.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

-"Äh men OK, rita massa olika klotter då" ...idétorka över.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Såg endast lite screenshoot på spelet och trodde de animerade effekterna endast var just att de försökt göra screenshooten lite fräcka. Personligen har jag lite svårt för den stilen även när det kommer till arkad racers. Men positivt ifall man kan välja att ha det på eller av, nu har jag visserligen slutat spela nfs serien så jag drabbas väl inte ändå.

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Känns som om jag är en av de få som gillade NFS Shift...

Jag gillade faktiskt Shift. Det föll bara i skymundan bakom Gran Turismo 5. Som jag gillade mer.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Känns som om jag är en av de få som gillade NFS Shift...
Iofs blev det en del Underground på xboxen när det begav sig men det här kändes inte alls lockande.

Nej, det är jättebra, jag gillar det skarpt. MEN, det är på många sätt bara ett annat spel som är lablat som nfs.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar