Uppgift: Modern Warfare 2-expansion istället för nytt Call of Duty nästa år

Robot
Uppgift: Modern Warfare 2-expansion istället för nytt Call of Duty nästa år

Activision planerar paket med klassiska kartor, enligt rykten.

#call-of-duty, #modern-wafare-2


Medlem

Ryktas väl om hela uppsättningen kartor från mw2 2009 till nästa höst för att fira 20 år, men om det stämmer är det ju ett hån mot alla tidigare spelen.

Ja en stor konsollgeneration har svårt att förstå att det fanns cod innan mw2 och miljoner unlocks, men herregud, ta med kartor som spelades stort då från hela serien och inte minst när cod var stort på PC. Dawnville, Railyard cod1 och kanske Burgundy, Toujane cod2.

Medlem

Låter riktigt bra. Kommer att köpa detta pga nostalgi. Har inte spelat cod sedan mw2 tror jag.

Avstängd

Nuketown

Skribent

Jag hoppas det stämmer med nytt kampanjmaterial i DLC-format. Det var länge sedan vi fick något sådant i CoD då det för det mesta inriktas på nya banor i multi,


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Har väl varit med i minst 10 CoD vid det här laget?


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Jag gillade den öppna betan starkt, blir kanske ett köp. Hur stor plats tror ni att det kommer äta på min hårddisk?


signatur

Allätare

Ja, det har jag tänkt flera gånger. Släpp ett spel med alla klassika COD-kartor. Det hade sålt mer än bedrövliga Warzone, men förmodligen har jag fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ge mig CoD2 remake/remaster😍

Medlem

Jag önskar vinter-miljöer i moderna MW2. Har inte sett några direkta tecken på detta i trailers men vore fint som en expansion. Stealth-uppdragen i det gamla vintriga MW2 var görmysiga, får sån jävla ro i kroppen att det är löjligt:


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Nuketown är väl en black ops bana?

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Jag gillade den öppna betan starkt, blir kanske ett köp. Hur stor plats tror ni att det kommer äta på min hårddisk?

175GB.
COD MWII (2022) System Requirements


signatur

autograph

Medlem

Jag fattar ingenting av dessa släpp nå mera... hur många Modern Warfare 2 finns det nu? 5?

Medlem

Kommer det komma zombier i nått DLC?

1
Skriv svar