Tekniktyck: "God of War Ragnarök är som en maxad pc-port"
Woppsie, liten spoiler där i artikelbild. Stor jäkla ekorre? 🤩

Viam inveniam aut faciam
Woppsie, liten spoiler där i artikelbild. Stor jäkla ekorre? 🤩
Ratatosk är även med i första spelet och levererar hälso-items och en hel del förolämpningar.
Edit: Med "första" menar jag såklart det första spelet i denna mytologi.
Ratatosk är även med i första spelet och levererar hälso-items och en hel del förolämpningar.
Kul! Blev en sen God of War fan jag.
Ratatosk är en jäkligt tveksam figur. Köper spelet när det blivit mycket billigare. jag har fortfarande, god of war med ned flanders att spela klart, sen last of us remastered att spela klart, samma med horizon zero dawn och sedan har jag deras uppföljare i ett vadderat kuvert väntande på mig (plasten på dom är fortfarande på) :D. Hoppas alla ger sin input på hur det är
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Är Ragnarök snyggare än originalet på ps4? (original)
Inte mycket skillnad. Inte så farligt när originalet var så snyggt som det var ändå.
Givetvis ser det bättre ut och flyter bättre om du lirar på en PS5.
Man undrar ju hur spelet blivit om det utvecklats exklusivt för ps5.
Precis.
Men redan som det ser ut nu, trots att det är cross-gen, det går ju nästan inte att förstå hur snyggt det är!
Min orealistiska dröm är att se spel med samma kvalitet som Unreal Engine 5-demon (med tjejen i grottan och de kinesiska statyerna) denna generation. Och jag kanske överdriver av ren hänryckning, men det känns som vi redan är rätt nära med God of War Ragnarök på PS5.
Memento Mori