Uppesittarkväll - FZ utser Årets spel 2022!

Robot
Uppesittarkväll - FZ utser Årets spel 2022!

Uppesittarkväll med insamling och auktion för Barncancerfonden.

#barncancerfonden, #årets-spel


Medlem

En av årets höjdpunkter! Hoppas på mysig känsla och massa pengar till Barncancerfonden.

Finns där möjlighet att donera saker som ni sedan auktionerar ut? Det är väl så det har varit tidigare år eller är jag virrig?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Dex
Medlem

Oh ska bli kul som vanligt och titta på!

Avstängd

1. FIFA23
2. Wow Shadowlands
3. High on Life

Medlem

1. Icarus
Dean Hall-, Day-Z skaparens mästerverk. Efter ett år med uppdateringar så har det växt till ett av de bästa överlevar-/byggarspelen hittils.

2. Core Keeper
Vansinnigt kul och beroendeframkallande. Vanligtvis inget fan av pixelgrafik, men det här är bara för bra för att låta bli.

3. Northgard
Har ett par år på nacken men kommer verkligen till liv med uppdateringarna på senare tid. Tänk första gången du spelade Populous, Settlers och Mega-Lo-Mania på Amiga 500.

(fotnot, jag var inte så noga med vilket år dom släpptes, mer vilka spel jag verkligen spelat som mest under året, så det är ok om jag blir diskvalificerad )

Medlem

Woho, ska bli skoj!

Medlem

När kommer man kunna börjar bjuda på prylar? Vill ju kunna priskriga upp priserna i god tid. Allt för den goda sakens skull.

Redaktör
Skrivet av Tratt:

När kommer man kunna börjar bjuda på prylar? Vill ju kunna priskriga upp priserna i god tid. Allt för den goda sakens skull.

<3

De kommer upp inom kort, och jag tror de kommer pågå längre än till fredag så ingen panik.


signatur
Redaktör
Skrivet av Freakon:

En av årets höjdpunkter! Hoppas på mysig känsla och massa pengar till Barncancerfonden.

Finns där möjlighet att donera saker som ni sedan auktionerar ut? Det är väl så det har varit tidigare år eller är jag virrig?

Kul att höra!
Tror dessvärre inte vi har möjlighet att ordna med det i år, men jag svär inte på det.


signatur
Medlem

Årets höjdpunkt. Klart man är med på detta!

Skägg.
10 Chambers
NuZ
Testpilot

Myskväll!!!
Elden Ring, Valheim och High on life kommer bli mina iaf. Jag vet Hol är nytt men jisses vad vågat, utsvävat och helt otroligt roligt det är att spela


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

En underdog som förtjänar en liten chans? (goat sim3) Eller ska man kalla det undergoat

Medlem

@Daniel Sjöholm
Traditionen dikterar att chefredaktör af FZ skola offra sitt skägg som ett stretch goal i insamlingen. So sayeth the mighty @Carl Johansson-Sundelius

Now, be you man, or be you chicken? 😀

Chefredaktör
Skrivet av Bennii:

@Daniel Sjöholm
Traditionen dikterar att chefredaktör af FZ skola offra sitt skägg som ett stretch goal i insamlingen. So sayeth the mighty @Carl Johansson-Sundelius

Now, be you man, or be you chicken? 😀

Detta måste vara fake news!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Detta måste vara fake news!

Det är sant, jag har läst det på internet!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Detta måste vara fake news!

Lyssna inte på de andra. Ditt skägg är svincoolt! Behåll det!

Chefredaktör
Skrivet av Fatmajk:

Lyssna inte på de andra. Ditt skägg är svincoolt! Behåll det!

❤️❤️!!

Redaktör
Skrivet av Freakon:

Finns där möjlighet att donera saker som ni sedan auktionerar ut? Det är väl så det har varit tidigare år eller är jag virrig?

Uppdaterar: Du kan ange att pengarna för försäljningen ska gå till Barncancerfonden när du lägger in Tradera-annons, görs under "Donation". Då hamnar de där de ska (vilket är det viktiga), även om det inte knyts direkt till vår insamling.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

@Daniel Sjöholm
Traditionen dikterar att chefredaktör af FZ skola offra sitt skägg som ett stretch goal i insamlingen. So sayeth the mighty @Carl Johansson-Sundelius

Now, be you man, or be you chicken? 😀

Jag hafva betalt denna skuld tvenne gånger, vad äro din kollekt?


signatur
Medlem

I och med mitt nya jobb så har jag blivit en så kallad "efterhands-tittare"på fragzone fredag.. men ikväll riktar vi om antennen och ser live! Tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga 😀

Moderator | Testpilot

Vi ses i chatten!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Året är inte över än, finns miljoner Steamspel kvar som ännu inte släppts (Early Ironic-access)


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Redaktör
Ponny

DET HÄR BLIR SKITKUL! (JA, DET ÄR VÄRT CAPS LOCK EN MASSE.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Crisis core reunion 🙂

Redaktör

*Uhn-tss, uhn-tss, uhn-tss, uhn-tss*...


signatur
Medlem

Min setup för kvällen!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Medlem

Glöm inte, var en Hampus.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tyvärr kunde jag inte se live, men ser fram emot måndag då jag planerat kolla programmet i efterhand.

12
Skriv svar