Quiz – Vad kan du om ginger-hjältar?

Medlem
Avstängd
Skrivet av eld:

En ginger får kalla andra gingers gingers!

Vad är det för jävla tramsresonemang?

eld
Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Vad är det för jävla tramsresonemang?

Alltså, mer seriöst så förstår jag vad du menar och att ginger historiskt sett är nerlåtande.

Men det jag också menar är att vi i gingersläktet inklusive ovanstående redaktör också numera äger detta ord och tar tillbaka det, quizzen är ju ändå en hyllning!

.

My Ginga!

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Hat du koll på dina "gingerhjältar"? Vad fan är set för jävla rubrik? Hade det varit lika okej att skriva "har du koll på.dina negerhjältar"? Bara undrar.

Vad är det som är problemet? Att han använde ordet ginger istället för att skriva rödhåriga hjältar? Jag visste inte att ginger var ett så laddat ord.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Dugligt med tanke på att jag kunde svaret på tre... Ajdå.

Medlem

Gick bättre än vad jag förväntade mig. Men rubriken? Heter det inte rödhåriga på svenska? Det här med att blanda svenska och engelska stör mig lite


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Flyt genom hela quizet men jag bommar på Ganondorf! Skämmes! (Om det är något jag borde ha koll på så är det Zelda)

Medlem

Busenkelt.

Medlem
Skrivet av eld:

Alltså, mer seriöst så förstår jag vad du menar och att ginger historiskt sett är nerlåtande.

Men det jag också menar är att vi i gingersläktet inklusive ovanstående redaktör också numera äger detta ord och tar tillbaka det, quizzen är ju ändå en hyllning!

.

My Ginga!

ginga nagareboshi gin? .


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Chefredaktör

phew...

Redaktör


signatur
123
Skriv svar