Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Medlem

Blir troligtvis Ravenlok. Behöver klara ett spel.

Medlem

Spelar Pillars of eternity 2 Deadfire

Medlem

Jag spelar Redfall och..... Jag har rätt kul. Inget perfekt spel. Det borde inte släppts än. 30 fps suger. Men med max motion blur blir det mindre plågsamt. Jag tror många som gnäller inte ens har testat spelet utan bara hakar på. För så jäkla dåligt är det inte. Hade det kunnat bli mycket bättre? Jepp.

Medlem

Tiden för spel den här helgen ser sannerligen inte goda ut. Dels knegar jag men sen håller vi på med en renovering av vårt sovrum plus att det nu också är dags att börja fixa med trädgården så lite av en perfect storm av bajs som måste hanteras innan det finns utrymme för spel.

Med detta sagt, finner jag någon lucka här eller där så ska jag grinda i Xenoblade så jag kan plocka sista bossen.

Medlem

Blir till att levla upp till lv99 hc på D2R, är 98 nu med 4rutor exp kvar borde bli klar nu i helgen. Resterande tid blir till att fortsätta med Dead island 2

It's not a lake, it's an ocean

Ska avsluta Bramble. Vilket fint spel. Och fortsätta nöta Resident Evil 4. Vilket fantastiskt spel.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir att fortsätta min första genomspelning av Skyrim på ps4an

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Ska avsluta Bramble. Vilket fint spel. Och fortsätta nöta Resident Evil 4. Vilket fantastiskt spel.

Samma, ska avsluta Bramble i helgen. Har nog någon timme kvar skulle jag tippa. Sen blir det Syberia 4 - The World Before som jag hoppas hinna beta av innan nya Zelda kommer.

Medlem

Kommer ge Star Wars survivor ett försök på pc.

Medlem
Skrivet av Nasder:

Vilket Combat Mission kör du? Finns en bunt att välja bland.

Alla förutom CMA.

Just nu har jag två PBEM igång mot min bror i CMBN & CMSF2.

Men är sugen på CMCW igen


signatur

Through the cables and the underground now

Medlem

Fortsätter med Vampire The Masquerade - Redemption, charmigt men utdaterat på sina ställen.
Därefter lite Hogwarts legacy med tjejen


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Blev överraskad med att Pokémon Stadium 2 faktiskt hade kommit

Så jag har fört över Pokémon och saker från mina Gold, Silver och Crystal till Stadium 2 och sedan bytte jag batterier i de Gameboy spelen. Så nu håller jag på att spela lite Pokémon Gold och Silver på Pokémon Stadium 2

När inte Transfer Pak kommer till Switch så får man väl använda den riktiga Transfer Pak istället

Medlem

Fortsätter det galna äventyret på Pandora i Borderlands 2.

Medlem

Hyrule Warriors på Wii U

Medlem

Stranded Alien Dawn. Alla min boxar blir ifyllda och detta kan vara ett GOTY för mig!

12
Skriv svar