Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Dead Space skrämmer fekalierna ur dig gratis i 90 minuter

Robot
Dead Space skrämmer fekalierna ur dig gratis i 90 minuter

En trial-version är släppt på Steam.

#dead-space


Medlem

Tänk om detta kunde bli standard.
Skulle man kunna våga tro att det skulle kunna tvinga utvecklare att optimera sina spel bättre?

Medlem

Japp då kommer man skita ner sig med steam decken i handen... usch

Medlem

Bortsett från performance problemen så var spelet riktigt bra

Hade typ glömt hela storyn sen jag spela originalet så blev som att spela för första gången

Medlem

Ruskigt bra spel både då och nu!
Brukar inte köpa spel på release, men detta blev ett undantag och satan va bra det är!
Ishimura ser verkligen bättre (läskigare) ut än någonsin
Gillade verkligen ljussättning och ljudet i spelet.

Medlem

Vet någon om detta stackas med steam refund? kan jag lira trial i 90 min sen köpa och lira 2 timmar till. och sedan refund?

Medlem

Har det på Xbox men ska dra ner pc versionen och pröva grafiktest.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Vet någon om detta stackas med steam refund? kan jag lira trial i 90 min sen köpa och lira 2 timmar till. och sedan refund?

Låter som det borde funka.

Medlem

Känns som att många skräckspel har speedrunpotential och kan liras ganska snabbt för den som vågar och vill. Men att klara spelet på 90 min, det är frågan!

Gen
Medlem

Nu vågar jag!

Medlem

Gav upp när det kom dom dära jäkla hunters

Medlem
Skrivet av Isak19:

Gav upp när det kom dom dära jäkla hunters

Haha, adrenalinet!
Men det lugnar sig efter en stund. Så länge man använder slow-down plus hugger av benen på denne så går det fint 👍

Medlem

Har vart väldigt sugen på att köpa detta, men vart lite avskräckt av "fullpris". Väldigt tacksam för demot då jag nu märker att det inte är ett spel för mig. Fysikmotorn var verkligen inte mycket att hänga i gran (kändes som ragdoll-fysik från tidigt 2000). Att gå emot en "läskig" dödad Zombie, som sedan fladdrar runt som en ballong när luften går ur dödar lite av skräck-känslan Lådor och annat man går emot ramlar iväg som om de var fyllda med helium.

Medlem

Nu har jag tankat hem och testat en del. Helt otroligt vilken snygg grafik det är jämfört med på Xbox Series X.
Men trots att min dator skulle klara av detta utan problem så kom det en hel del "stutter" oavsett hur låg grafik settings jag slog på.

Kan inte rekommendera det i detta skick tyvärr. Men så är ju allas datorer olika, så kanske fungerar det fint för någon annan.
Jag kör dock 4090 grafikkort och har 32gb ram. Vägrar tro att min cpu är för seg. Men jag är uppe i mellan 120 till 80 fps i 4K på ultra och det rinner fint men så poppar det till med ett hack då och då. Prövat ändra till low i 1080p och samma sak där.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar