Fable på Xbox-showen i juni – om vi ska tro glitter-teaser

Robot
Fable på Xbox-showen i juni – om vi ska tro glitter-teaser

Har inte visats på över 1 000 dagar.

#fable


Medlem

Hoppas det blir något bra, blev ganska sur när dom la ner Fable Legends man var testare för och mer eller mindre dödad Fable spelen.

Medlem

Varför måste fable återupplivas?

Medlem

Det var inte mycket glitter i de fable-spel jag spelat. Är tveksam.

Edit: Har bara sett det utan ljud. Nu finns ju skäl att bli hypad!

Medlem

Fable kommer aldrig bli sig likt efter Lionhead lades ner....


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Dex
Medlem

Ska bli kul och se lite gameplay (hoppas det blir det i alla fall) och se vad dom kan göra med det. Är lite försiktig i min hype dock då det inte är Lionhead som gör det, utan en utvecklare som aldrig gjort liknande spel tidigare.
Men man får hoppas att dom fixar det, för Fable förtjänar en bra uppföljare

Medlem

Ser riktigt mycket fram emot ett nytt Fable! Ettan och tvåan är några av mina absoluta favoritspel. Hoppas verkligen att nästa spe lyckas fånga fånga Fable-känslan!

Medlem

Älskar Fable så ser verkligen fram mot att se mer av det här! Håller tummarna att de får till det!

Gnällkuk

Hade varit humor om det är Tinkerbell och spelet är Peter Pran :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ja, tack, men bara om de har gameplay att visa.

Om det enda de har är en CGI-teaser med budskapet "oroa er inte, spelet existerar fortfarande", då kan de låta bli att visa den.

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Hade varit humor om det är Tinkerbell och spelet är Peter Pran :>

Alltså jag förstår vad du menar, men jag kan nog faktiskt tro att ett Peter Pan-spel kan bli bra.


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Alltså jag förstår vad du menar, men jag kan nog faktiskt tro att ett Peter Pan-spel kan bli bra.

Absolut, var väl ett tag sedan vi fick ett


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

So.. Fable på xbox series..
E det inte konstigt att hypa det så mycket?
Jag spelade Fable 1 å 2 men det var ju inte något som sätter xbox på kartan.. helt ärligt. Det var charmigt.. absolut.. men... liksom. Nu kommer xbox stora show med ett nytt fable som värsta stora grejen... å finns det något som talar för att Fable 2027 skulle vara ett dugg bättre än dom gamla klassiska..?
Kan inte förstå hur MS kan vara såhär dåliga på att producera spel. Nya fable kommer komma ut på gpass.. pratas om i två dagar, Glömmas bort... bra jobbat xbox...
Sen är det ju så med gamepass... inga spel från MS Studios är påkostade AAA spel... finns ingen anledning lägga pengar på spel gamepass kunder redan har köpt. Sad but true.

Medlem
Skrivet av Rassa:

So.. Fable på xbox series..
E det inte konstigt att hypa det så mycket?
Jag spelade Fable 1 å 2 men det var ju inte något som sätter xbox på kartan.. helt ärligt. Det var charmigt.. absolut.. men... liksom. Nu kommer xbox stora show med ett nytt fable som värsta stora grejen... å finns det något som talar för att Fable 2027 skulle vara ett dugg bättre än dom gamla klassiska..?
Kan inte förstå hur MS kan vara såhär dåliga på att producera spel. Nya fable kommer komma ut på gpass.. pratas om i två dagar, Glömmas bort... bra jobbat xbox...
Sen är det ju så med gamepass... inga spel från MS Studios är påkostade AAA spel... finns ingen anledning lägga pengar på spel gamepass kunder redan har köpt. Sad but true.

Va? Det är väl totalt ohypeat? De har ju typ inte sagt ett ord om Fable sen en cgi-trailer för flera år sen..? Personligen tycker jag dock i aldra högsta grad ett nytt Fable är nåt som "sätter xbox på kartan", det är ett av de ipn de äger som jag håller högt.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Va? Det är väl totalt ohypeat? De har ju typ inte sagt ett ord om Fable sen en cgi-trailer för flera år sen..? Personligen tycker jag dock i aldra högsta grad ett nytt Fable är nåt som "sätter xbox på kartan", det är ett av de ipn de äger som jag håller högt.

Ja det var inte många rätt i det inlägget. Men det är ju underhållande det med 😁

1
Skriv svar