Troy Baker snackar om scifi-skräckspelet Fort Solis
Som röstskådisen är med i tillsammans med Roger Clark (Arthur Morgan i RDR2).
#Black-drakkar-games, #Fallen-leaf, #Fort-solis
Spännande. Missat detta spel helt. Det kan aldrig bli för mycket skräck.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Troy Baker är alltid Troy Baker. Om spelet får hyfsade recensioner kan det nog bli ett köp.
Tycker han är en så galet bra röst-skådis. Sen är han rätt duktig sångare också, gillar denna collab
Nothing is Power without Control
Tycker han är en så galet bra röst-skådis. Sen är han rätt duktig sångare också, gillar denna collab
https://youtu.be/D-vO07UTJCY
Jo den snubben har sjukt med talang.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Jo den snubben har sjukt med talang.
Ja och han verkar bara så "chill" också. Inte det där "Im so famous"-stuket. Lite som Keanu Reeves, de verkar båda så "humble" så att säga.
En till video med Troy
Nothing is Power without Control
https://youtu.be/D-vO07UTJCY
Den hade jag missat, ruggig talang! Snacka om multibegåvad.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.