Troy Baker snackar om scifi-skräckspelet Fort Solis

Robot
Troy Baker snackar om scifi-skräckspelet Fort Solis

Som röstskådisen är med i tillsammans med Roger Clark (Arthur Morgan i RDR2).

#Black-drakkar-games, #Fallen-leaf, #Fort-solis

Medlem

Trailern på spelet såg jättetråkigt ut. Inga monster? Ingenting?

Medlem

Troy Baker är alltid Troy Baker. Om spelet får hyfsade recensioner kan det nog bli ett köp.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

dyb
Medlem

Red Dead Deademption 2?

Medlem

Spännande. Missat detta spel helt. Det kan aldrig bli för mycket skräck.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av Nomman:

Troy Baker är alltid Troy Baker. Om spelet får hyfsade recensioner kan det nog bli ett köp.

Tycker han är en så galet bra röst-skådis. Sen är han rätt duktig sångare också, gillar denna collab

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Tycker han är en så galet bra röst-skådis. Sen är han rätt duktig sångare också, gillar denna collab
https://youtu.be/D-vO07UTJCY

Jo den snubben har sjukt med talang.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jo den snubben har sjukt med talang.

Ja och han verkar bara så "chill" också. Inte det där "Im so famous"-stuket. Lite som Keanu Reeves, de verkar båda så "humble" så att säga.
En till video med Troy

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

https://youtu.be/D-vO07UTJCY

Den hade jag missat, ruggig talang! Snacka om multibegåvad.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

1
Skriv svar