Call of Duty byter inriktning

Medlem
Call of Duty byter inriktning

Kan väl inte bli sämre än MW2 iaf.

Medlem

mw2 världens fail,shame att det en får kallas cod,men hoppas på bättre cod7 då:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Någon som kommer ihåg när Call of Duty var bra?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

In före CoD-MMO.

Men som sagt, kan inte bli sämre än MW2.

Medlem

Tycker det är dags att släppa CoD nu, nog för att det är ett gigantiskt namn som drar in pengar bara de skriver det på fodralet, men personligen tyckte jag att hela enmansarmé-grejen kändes helt rätt när CoD-serien började; Nu känns det som att spelen kommit så långt så man kan förvänta sig lite mer av dem. Personligen ser jag gärna co-op, samt lite mindre Rambo-stuk. Det här kanske är ett steg i rätt riktning men det är svårt att säga.

Medlem

Cod Cod Cod! kan aldrig få nooog!


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Inaktiv

Sätt Grant Collier i utvecklandet! Så kanske vi har ett mw 1 igen.

Kanske vi kan få ett dlc med dedi och mod tools till pc så kan vi rädda mw2 på en platform i alla fall.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Linkad18 *Quote* Cod Cod Cod! kan aldrig få nooog!***

are you one of those retards?
Cod suger.. Bara Cod2 är bra. End of story, och kanske cod4.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

CoD 7 som kommer i nov är i vietnam. CoD8 2011 ny genre och ny utvecklare...

Ska Modern Warfare få ett ordentligt slut även om nu hela MW2's story har lika många hål som en schweizerost vore det kul att veta hur allt slutar.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Någon som kommer ihåg när Call of Duty var bra?

Cod 2, det var grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Citat:

Någon som kommer ihåg när Call of Duty var bra?

Ja, vanilla och UO. Sen dess har det gått utför med brant backe.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Byter utvecklare, byter stil....BYT NAMN!!!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem

COD i multiplayer uttalar jag mig inte om då jag praktiskt taget aldrig spelar *någonting* online, men jag tycker faktiskt att alla COD-spelen har varit roliga i SP. Ska bli kul att se både COD 7 och den "nya" titeln.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Dra åt helvete, Infinty ward borde läggas ner när det gäller CoD.
Börjar ju fan likna som WoW när det gäller månadskostnad.
Och det blir inte den vanliga CoD nästa gång 2011, nån jävla actionäventyr?!!??1?
Som uncharted då eller?!?!!?!?!?

Medlem

Vad ska Infinity Fail göra nu då?

Medlem

Oj, med tanke på hur MW2 skrevs upp i recensioner o dyl, och dessutom fick försäljningsrekord, så är det konstigt hur illa folk här på forumet tycker om spelet.

Har själv inte spelat MW2, men hade tills nyligen funderat på att skaffa det. Bör man istället undvika det menar ni?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Saknar tiden då Infinity Ward faktiskt kunde göra spel.
Nej i min smak är CoD: Vanilla och CoD 2 dom enda spelen som är värda att kallas Call of Duty.


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem
Skrivet av Boomer:

Någon som kommer ihåg när Call of Duty var bra?

Pre 2005 var allt eller det mesta ganska bra innan den nya konsol eran. Cod1, United Offensive och även det första Cod som kom till konsol var (cod2) var jävligt bra och stabila PC spel.

Det är lite sorgligt som PC gamer att se vart allt tar vägen, precis som med BF... 1942, BF2 == GULD.

Medlem

Cod2 och cod:waw är helt klart mina favoriter - så att Treach gör nästa är kanon. (Ja, jag vet att dom bara gjort 3:an och World At War...men MP i cod:waw är för min del kanonkul)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Kanske blir det pirater...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Varför är alla på FZ så anti när det kommer till MW2? Grämer ni er fortfarande att det inte finns några dedikerade servrar?

Spelar man MW2 till Xbox så är det minst lika bra som MW1 och i många fall bättre, i alla aspekter. Speciellt multiplayer, och då har jag klockat in över hundra timmar i båda spelens multiplayer.

Inaktiv

Det här med månadsavgift kommer säkert att läggas på singleplayer med. Sista banan blir DLC.
Ammunition i lö$viktspris i steam store.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Oj, med tanke på hur MW2 skrevs upp i recensioner o dyl, och dessutom fick försäljningsrekord, så är det konstigt hur illa folk här på forumet tycker om spelet.

Har själv inte spelat MW2, men hade tills nyligen funderat på att skaffa det. Bör man istället undvika det menar ni?

Min hypotes är att alla, likt mig, är otroligt snea på att de skött multiplayergränssnittet klantigt. Jag vägrar dock säga att det är ett dåligt spel. Åsidosätter man multiplayerfiaskot så anser jag att spelet är sjuhelvetes bra. Framför allt är muskontrollen enligt mig över all kritik, ingen skum kvadratnanomegamusacceleration som förekommer i t.ex. Battlefield-seriens senare titlar.

Jag har, sedan release, investerat ungefär 40 timmar effektiv speltid i MW2 och fler kommer det bli. Jag anser det helt klart vara en värdig investering.

Medlem
Skrivet av chaxman:
Skrivet av HYBRiS:

Oj, med tanke på hur MW2 skrevs upp i recensioner o dyl, och dessutom fick försäljningsrekord, så är det konstigt hur illa folk här på forumet tycker om spelet.

Har själv inte spelat MW2, men hade tills nyligen funderat på att skaffa det. Bör man istället undvika det menar ni?

Min hypotes är att alla, likt mig, är otroligt snea på att de skött multiplayergränssnittet klantigt. Jag vägrar dock säga att det är ett dåligt spel. Åsidosätter man multiplayerfiaskot så anser jag att spelet är sjuhelvetes bra. Framför allt är muskontrollen enligt mig över all kritik, ingen skum kvadratnanomegamusacceleration som förekommer i t.ex. Battlefield-seriens senare titlar.

Jag har, sedan release, investerat ungefär 40 timmar effektiv speltid i MW2 och fler kommer det bli. Jag anser det helt klart vara en värdig investering.

Möjligen finns det en hel del PC gamers på FZ och många är besvikena kan vara därför. Men visst lirar man på 360 borde det inte vara någon större skillnad från Cod4.

Hela fiaskot är ju inte att spelet i säg är dåligt utan hur dåligt de skött PC versionen och bara total ignorerat hela communityn.

Medlem

Tackade nej till ett jobb på Sledgehammer games. Palla jobba för Actvision liksom.


signatur

---
Boo!

Medlem

Hmm... Berättade dom inte det här typ förra året eller nåt? En titel om året och månadskostnad. Plus att den som treyarch gör är Vietnam baserat inspererat av Platoon och Apocalypse Now eller nåt sånt.

Medlem

Så länge dom skrotar IWnet så är jag nöjd


signatur

Game long and prosper

Medlem

Call of Uncharted?
CoD Wars?
GuitarHero CoD?
CoD Sports?
Möjligheterna är oändliga

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av chaxman:

Min hypotes är att alla, likt mig, är otroligt snea på att de skött multiplayergränssnittet klantigt. Jag vägrar dock säga att det är ett dåligt spel. Åsidosätter man multiplayerfiaskot så anser jag att spelet är sjuhelvetes bra. Framför allt är muskontrollen enligt mig över all kritik, ingen skum kvadratnanomegamusacceleration som förekommer i t.ex. Battlefield-seriens senare titlar.

Jag har, sedan release, investerat ungefär 40 timmar effektiv speltid i MW2 och fler kommer det bli. Jag anser det helt klart vara en värdig investering.

Möjligen finns det en hel del PC gamers på FZ och många är besvikena kan vara därför. Men visst lirar man på 360 borde det inte vara någon större skillnad från Cod4.

Hela fiaskot är ju inte att spelet i säg är dåligt utan hur dåligt de skött PC versionen och bara total ignorerat hela communityn.

Lägg märke till den fetstilta delen av mitt inlägg som klargjorde att jag spelar på PC. Jag tycker att det känns fel att köra FPS med annat än mus och tangentbord.

Jag tror att IW helt sonika tänkte att PC-versionen inte alls skulle håva in lika mycket deg, således lade de förstås inte lika mycket krut på den och dess användares önskemål. Simpel (ändock dyster) marknadsekonomi.

Som jag klargjorde i mitt tidigare inlägg är jag också väldigt bitter att det blev som det blev, men jag är villig att förbise den detaljen och hellre poängtera att det som för mig är viktigare, gameplay och kontroll, är fruktansvärt bra utfört.

12
Skriv svar