Gollum patchas – antydan om att detta är slutet

Robot
Gollum patchas – antydan om att detta är slutet
Medlem

Väntar tills GOTY-utgåvan.

Medlem

Kan fortfarande inte smälta Gollums design. Han ser verkligen förjävlig ut.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

När släpps Switch versionen?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Svårt att patcha ett spel som är dåligt i grunden, till ett bra spel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Med tanke på bilden, så råkade jag snabbt läsa "Har spelet nått sin fula potential?" 😂

Medlem

Äger någon spelet?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker på nåt sätt synd om spelet

Medlem
Skrivet av Freakon:

Kan fortfarande inte smälta Gollums design. Han ser verkligen förjävlig ut.

Tänk att VD:en såg det och sa: Det här! Det här kommer sälja!

Medlem

Sin fula potential

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Tänk att VD:en såg det och sa: Det här! Det här kommer sälja!

Sjukt märkligt. Ugly Sonic all over.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Tänk att VD:en såg det och sa: Det här! Det här kommer sälja!

Någon boomer längst upp i ledet som pushar på och som definitivt har dålig insikt vad gäller spel men som ser potential i namnet och att det kommer sälja oavsett vad.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Äger någon spelet?

Min polare köpte det och vi spelade igenom det. Tycker spelet är 6 av 10 för jag hade ingen som helst förväntning alls och blev mer positiv till spelet under tiden jag spelade. Polaren däremot ger det 4 av 10 som tyckte spelet var tråkigt och ointressant men men vi spelade igenom det i alla fall sen avinstallerat efteråt. Inget omspelvärde direkt

Medlem

Alltså "fulla potential"? Varför gör Gollum de sakerna han gör i spelet? Är detta någon föreställde sig att Gollum sysslade med i fångenskap?
Att spelet är en bugfest utan dess like är en sak, men plot och story är ju för f** ett hån till spelare/fans...

Nej, mediokert spel som man slänger lotr-loggan på för att få sålt skiten. Hur 36% kan ge det 👍 på Steam hoppas jag är för att de som är fans aldrig köpte spelet. (Upprörd, gillar lotr)

Medlem

När priset sänks till <80:- fysiskt till ps5 så blir det nog ett köp för min del bara för att ha testat det. Aldrig att jag betalar över 100:- för det.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

När priset sänks till <80:- fysiskt till ps5 så blir det nog ett köp för min del bara för att ha testat det. Aldrig att jag betalar över 100:- för det.

tbh skulle jag säga att det inte ens är värt det då. Lägger hellre min tid på faktiskt bra spel.

1
Skriv svar