Diskutera – Vilket (eller vilka) spel ser du fram emot i höst?

Robot
Diskutera – Vilket (eller vilka) spel ser du fram emot i höst?

Starfield, Spider-Man 2, Forza Motorsport, Alan Wake 2. Spelhösten är snart här!

#diskutera


Medlem

Starfield, Alan Wake 2 och Stalker 2 ser jag fram emot mest.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Sea of Stars,
Lies of P (,lite intresserad vet ej så mycket om det).
Armored Core 6 <--- OMG bästa spelet detta år för mig.
Starfield <-- tror det kommer bli väldigt bra men kommer ta lite tid för moddar och buggar att fixa spelet först.
Warhammer Space Marine 2 OM det släpps i år. Håll tummarna =D
Stalker 2, tror det inte kommer i år dock.

Moderator | Testpilot

Sea of Stars
Starfield
Spider-man 2
Super Mario Wonder
Super Mario RPG-remaken

Allt med S.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hollow Knight: Silksong är det enda jag vill ha.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Starfield och forza.

Medlem

Starfield och Cyberpunk-expansionet tror jag toppar denna höst!

Hur jag ska hinna? Är student, så får prioritera rätt.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Alan wake 2 ser jag mest fram emot! Och en uppvisad Switch 2 hoppas jag på! 🥳

Medlem

Mortal Kombat 1
Lies of P
Phantom Liberty
Lords of the Fallen
Alan Wake II

Medlem

I början av året har det varit Stalker 2. Men ju mer jag ser om Cities Skylines 2 (ettan tycker jag är riktigt bra) desto mer ser jag fram emot det.

Sen ser jag även fram emot Phantom Liberty. Redan bestämt mig att jag då gör en helt ny karaktär och spelar igenom hela spelet igen + expansionen. Lär bli en 100 timmar till.

Starfield blir för mig ett spel jag får snegla på 2024. Tror inte jag kommer köpa det i år. Men lite nyfiken är jag även på det.

Inaktiv
Medlem

Starfield. Allt annat är bara bonus.

Medlem

1, Phantom Liberty
2. Starfield
3. Forza
4. Alone in the dark
5.Alan Wake 2

Kommer bli en bra spelhöst!!
(Hoppas att väntan på BG3 till Xbox inte blir allt för lång)


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Har svårt att hänga med i releaserna, har för mycket spel jag fortfarande inte spelat😬. Men Spider-man 2 självklart sen är jag väldigt intresserad av Jusant som verkar vara lite mer lättsmält mys.

Medlem

Just nu är jag mer sugen på att köpa Baldur's Gate III än att fortsätta spela vidare i Diablo 4. Kanske meningen att man ska tröttna runt 55?

Medlem

Starfield
Alan Wake 2
Stalker 2
Armored Core 6

Är väl enda jag kommer på nu på rak arm.

Annars så är väl GTA 6 det spel jag ser fram emot mest av allt. GTA 6 är enda spel jag kommer behöva när det väl släpps, hejdå till omvärlden typ

Medlem

Starfield
Spider-Man 2
Alan Wake 2

Är nog det jag ser mest fram emot denna höst, sen har jag inte hunnit lägga vantarna på Baldurs Gate 3 än heller vilket jag är väldigt sugen på!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Forza Motorsport, Starfield och Alan Wake 2.
Kommer nog bli en trevlig höst!

Medlem

Skylines 2 och Wolf among us 2.

Medlem

Främst Cyberpunk 2077: Phantom Liberty och Spider-Man 2. Sedan är man nyfiken på Starfield och kampanjen till nya Call of Duty.

Medlem

Cities Skylines 2!!!

Medlem

Starfield är nog det enda nya.

Ser dock fram emot Dune: Spice Wars som är sagt ska lämna EA innan årets slut, ser riktigt fram emot det!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Starfield är helt klart det enda singleplayer-liret jag ser fram emot..

Ser även fram emot Tarisland som är ett MMO som ska komma ut detta året (är det sagt i alla fall) och betan såg riktigt nice ut om man gillar themepark PvE raiding.

Medlem

Life of P, Alan Awake 2, Lords of the Fallen och Blasphemous 2 är spelen för mig:)

FM-guru
F.d. Sisyr

Massor! Men högst på listan för egen del står kanske Cities Skylines 2, Alan Wake 2 och Starfield. Även Rogue Trader och Stalker 2 om dessa mot förmodan släpps i år.

Medlem

Mortal Kombat 1 och Like A Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name utan tvekan. Försiktigt optimisk till Stalker 2 också. Armored Core VI ser också bra ut men det kommer ju i sommar så.

CTI
Medlem

1. Phantom Liberty
2. Alan Wake 2
3. Forza
4. Starfield
5. Dune: Spice Wars


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Inaktiv

Metal Gear Solid: Master Collection vol 1
Ser fram emot att spela dessa spelen igen. Metal Gear till NES har jag ägt en gång i tiden så det kommer bli kul att spela igen även att originalet till MSX är betydligt bättre.

Super Mario Bros Wonder
Det såg väldigt pårökt ut i trailern men det kommer bli kul att få testa hur det är att spela.

Sen kommer ju Mario Party 3 någon gång innan året är slut till Nintendo Switch Online.
Detta längtar jag verkligen jättemycket efter att spela då jag aldrig spelat trean innan

Medlem

Phantom Liberty och Forza.

Medlem

Madden 24
Starfield
Cyberpunk expansionen

Förhoppningsvis släpps även Colony Ship & Warhammer 40k: Rouge Trader skarpt iår.

Skriv svar