Alan Wake 2 visar upp 11 nya minuters gameplay

Robot
Alan Wake 2 visar upp 11 nya minuters gameplay

Med en avsågad hagelbrakare kan man slå världen med häpnad.

#Alan-wake-2, #Remedy


Medlem

Ahti! Fan vad mysigt. Ser så jäkla mycket fram emot det här, Remedys bisarra ihopkopplade universum har verkligen något magiskt över sig, alltid en riktigt säregen stämning i deras spel.
Jag är tyvärr också jävligt rädd av mig när det gäller skräckspel så jag kommer ju kissa på mig, men det är det värt.

Personligen älskar jag fortfarande tanken på att spela som en FBI-agent som utreder händelser kopplade till Alan (kanske mycket för att man växte upp lite med Arkiv X och Twin Peaks). Alan Wake och händelserna i första spelet blir nästan mytologiska då, gillar den grejen.

Medlem

Det stämmer, det var gameplay alright
Men skulle jag tro att det var ett Alan Wake spel om någon visade mig videon utan att säga vad det är? Nope.
Kan ju vara för att vi bara såg en person (i ett multi-karaktär spel) och huvudpersonen var inte på skärmen, själva titel mannen, Alan Wake

Nej, att det är en kvinna är inte problemet.
Känns bara lite konstigt att den första videon får se av gameplay är av den karaktär majoriteten är minst intresserad av

Inte att det här spelar någon roll i slutändan för att det släpps enbart digitalt och sen enbart på EGS.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Inte att det här spelar någon roll i slutändan för att det släpps enbart digitalt och sen enbart på EGS.

EGS ftw! taggad inför witchfire och alan, fuck starfield! 😂

Redaktör
Ponny

Nu tänker jag gå in i radioskugga kring Alan Wake 2. Sett allt hittills, men nu ska jag... Försöka. Stå. Emot.

In Remedy I trust.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Kan bli riktigt bra

Medlem

Blir att undvika mer spoilers, har sett tillräckligt.

Men visst är jag lite sugen att kolla in videon, men det är snart dags för release så får hålla mig.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

It's not a lake, it's an ocean

Gillar precis allt jag ser. Känns verkligen som ett nytt Alan Wake fast bättre på alla punkter. Men nu ska jag inte kolla mer utan vänta på att spelet släpps.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kändes som Peter Franze'n som en av bröderna. Definitivt. Från b la Vikings.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Där dog allt intresse för min del


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

13 skott i kroppen för en hillbilly ska däcka ,,nä tack .

Spelade 1:an men kommer inte mentalt klara av det här. Blir man räddare med åldern ? Trodde det skulle va tvärt om 😁


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar