Video – "allt" om WRC-rallylirets bilar och banor

Robot
Video – "allt" om WRC-rallylirets bilar och banor
Medlem

Yay!

Ser ju rätt lovande ut, kunde önska mer av grafiken ibland men å andra sidan är det känslan och ljudet som är viktigast
Undrar om vädret kommer vara förinställt eller dynamiskt, förändras under körning?

Nästa vecka får vi veta mer om karriärläget, jag hoppas verkligen på något med stor inlevelse och progression!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Är det där Unreal Engine 5? Ser ut som last gen.

Medlem

Grafiken ser ut som de inte haft tid att pilla med så mycket, men det här ser lovande ut. Har ganska höga förväntningar på kör känslan.

brrap brrap pew pew

Fokus på bred variation och känsla är ändå viktigast, jag kör inte ens Dirt Rally 2 på högsta grafik så jag klagar inte Hoppas bara på någon form av API mellan spelet och clubs-hemsida så man kan sparka igång FZDZ igen, resten tycker jag ser riktig bra ut redan.


signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Hoppas verkligen Codemasters kan ta med sig sin körkänsla och fysik in i en ny motor. Känns inte som att vi kommer ha Dirt känslan kvar tyvärr.

Medlem
Skrivet av lerb:

Fokus på bred variation och känsla är ändå viktigast, jag kör inte ens Dirt Rally 2 på högsta grafik så jag klagar inte Hoppas bara på någon form av API mellan spelet och clubs-hemsida så man kan sparka igång FZDZ igen, resten tycker jag ser riktig bra ut redan.

Jag ser riktigt fram emot detta, WRC Generations blev ett riktigt magplask för min del.
Och om FZDZ kommer igång igen och detta spel når hela vägen hem så lär jag sitta i varenda träd som kommer i min väg XD

Ett DR2.0 med fler banor, bilar och ett riktigt karriärläge och jag hade varit nöjd! På multiplayerfronten hoppas jag de tar på allvar att folk vill kunna arrangera inte bara "one-shot" tävlingar utan riktiga ligor och turneringar!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar