Den of Wolves blir inte lika "hardcore" som GTFO

Robot
Den of Wolves blir inte lika "hardcore" som GTFO

Svenska 10 Chambers snackar lite om sitt kommande spel.

#10-chambers, #Den-of-wolves


Medlem

Kommer springa frivarv runt skräpet Payday 3.

Medlem

Sätt upp kungen av kungarna, skägget aka. @carl johansson-sundelius som producent så ordnar det sig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av CARTMAN:

Sätt upp kungen av kungarna, skägget aka. @carl johansson-sundelius som producent så ordnar det sig.

Det skulle bli katastrof! Våra project managers kan göra saker med Excel och Outlook jag inte ens kan fantisera fram. Producenter/PM har en organisatorisk förmåga bortom mig.

Försöker dock lämna feedback där jag kan bidra med något.

(Så skönt att kunna säga namnet nu!!)


signatur
Medlem

Har bara testat lite av Payday 2 men det ser så där Cyber punk coolt ut som exempelvis system shock remaken

Medlem

Gillade atmosfären och känslan i GTFO när jag testade någon gratishelg med polare. Men tröttnade en gnutta tyvärr.

Det är nog delvis för det enbart var PvE, skulle det ha haft PvP av något slag, typ "PvPvE" så skulle jag kanske inte tröttnat så fort.

Gissar på att Den of Wolves även det kommer vara enbart PvE, ska bli intressant och se vad det blir.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fezk:

Gillade atmosfären och känslan i GTFO när jag testade någon gratishelg med polare. Men tröttnade en gnutta tyvärr.

Det är nog delvis för det enbart var PvE, skulle det ha haft PvP av något slag, typ "PvPvE" så skulle jag kanske inte tröttnat så fort.

Gissar på att Den of Wolves även det kommer vara enbart PvE, ska bli intressant och se vad det blir.

Det finns inga nuvarande planer för PvPvE, det känns mer extraction shooter och ärligt talet utanför studions expertis.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det finns inga nuvarande planer för PvPvE, det känns mer extraction shooter och ärligt talet utanför studions expertis.

Ingen minns en fegis, gör ett mmo-läge.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av FejkFejksson:

Ingen minns en fegis, gör ett mmo-läge.

Vad kan gå fel


signatur
1
Skriv svar