Som väntat: demo till Final Fantasy VII Rebirth ute nu

Robot
Som väntat: demo till Final Fantasy VII Rebirth ute nu

Upplev inledningen, och spela som Sephiroth.

#demo, #final-fantasy-vii-rebirth


Redaktör
Ponny

Längtar hem idag.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Som vanligt ingen demo för mig när jag vet att det är ett spel jag är säker på att jag vill ha. Väntar till release:)

Medlem

Ser riktigt lovande ut, väntan till 29e känns väldigt lång.

Medlem

Nu dök On that day five years ago upp i en version som är så vacker att ögonen tåras. Är resten av spelet lika bra som demon så är det här årets, kanske årtiondets bästa spel.

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Som vanligt ingen demo för mig när jag vet att det är ett spel jag är säker på att jag vill ha. Väntar till release:)

Fast vad jag fattar det som, det lilla jag hunnit spela så är detta en story som är gjort för just demot.

Medlem

Är det tänkt att komma till pc med?

Medlem
Skrivet av Deekar:

Fast vad jag fattar det som, det lilla jag hunnit spela så är detta en story som är gjort för just demot.

Nej, den här delen är med både i originalet och i själva Rebirth. Dock kan man välja att hoppa över den delen när man börjar spela Rebirth.

Skrivet av Rhymst:

Som vanligt ingen demo för mig när jag vet att det är ett spel jag är säker på att jag vill ha. Väntar till release:)

Nibelheim-delen du spelar i detta demo kommer man kunna hoppa över när det riktiga spelet är släppt (känner av sparfilen).
Man får också några bonussaker. Kanske inte jätteviktigt men småkul.

Skrivet av Cyberz:

Är det tänkt att komma till pc med?

Räknar med att det kommer om 6 - 12 månader.

Edit: Ser nu att det tog mer än 1.5 år för FF7 remaken att komma till PC så det kanske blir nåt liknande för Rebirth.

Tor
Medlem

Det börjar bli jäkligt svårt att låta bli att köpa en ps5 nu asså 😬

Medlem
Skrivet av Tor:

Det börjar bli jäkligt svårt att låta bli att köpa en ps5 nu asså 😬

PS5 Pro i höst! Håll ut!

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Nej, den här delen är med både i originalet och i själva Rebirth. Dock kan man välja att hoppa över den delen när man börjar spela Rebirth.

Ah, okej!👍

Medlem

Det var väldigt snyggt iaf. Tror inte det är för mig. Att spendera halva demot med att putta dammsugaren från Teletubbies.. Nä låt mig kötta bara.
Men väldigt snyggt.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar