Payday 2 mosar Payday 3 – körs av 80 gånger så många Steam-spelare
Körde det via gamepass när det var nytt, spelet krachade konstant.
"10 out of 10. Would play it again!"
En Bamseponny av folket
När man läser medic-posten så slås jag av att de i princip skriver att de behöver ändra hela spelet totalt på alla plan. Hur kan det han vandrat igenom betatester och early access och sånt utan att man förstått att... ja ta gränssnittet. Det var tydligen svårt att fatta. Hur kan den feedbacken inte redan funnits där från början och om den gjorde det ÄR ju spelet ett medvetet mjölkningsprojekt där man inte hade för avsikt att göra annat än att sminka en gris och sälja den.
Hur är det ens möjligt att man tror sig komma undan med det idag? Vem står till svars i deras företag? Någonstans har ju flertalet personer okej:at och sagt "kör" på massor som inte borde gjorts så.
Nej, jag har inte spelat spelet. Det såg inte ut att leva upp till golvet för mig på spel, än mindre slå i taket. Avstod därför köp och har fortsatt så i takt med att det visat sig vara klokt.
나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야
Är för mycket i PD3 som saknas jämfört med PD2, och PD3 har tuff konkurrens inte bara från sin föregångare utan andra populära coop-spel som Helldivers 2, Dead by Daylight, Lethal Company, Velheim, Deep Rock Galactic, Vermintide 2 m.fl. Det är inte direkt brist på spel att spela om man är ett gäng på 4 och vill lira ihop. Starbreeze kan antingen överge det eller bita ihop, jobba på som fan och göra som Final Fantasy XIV; göra en ny-release om 6 mån. Det hade varit kul för PD communityt om de valde det senare men för egen del är jag nöjd med att spela andra spel.