Ny trailer för Netflix animerade Tomb Raider-serie

Robot
Ny trailer för Netflix animerade Tomb Raider-serie

Som sammankopplar de gamla spelen med de nya.

#Netflix, #Tomb-raider, #Tv-serier, #nyhetstips

Medlem

Tomb Raider för mig är de två första spelen (1996, 1997) när hon utforskade ödsliga platser på egen hand. Massor av atmosfär och mystik.
Skulle bli långtråkigt som serie, så därför gör man ett sånt här actionspektakel.

Testpilot

Ser lovande ut!

Är inte den typiska serien jag förväntar mig se, eller för den delen kollar på, men trailern var intressant nog för att jag ska kika in åtminstone första episoden

signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Medlem

Animationerna är för hackiga. Tacka vet jag Akira (1988).

Geeks Gaming

För min del passar de inte alls som japansk anime.

Medlem

Blir säkert bra. Gillar verkligen Netflix animerade serier. Dock är inte Tomb Raider någon favorit hos mig personligen, så det kan bli så att jag skippar denna. Vi får se.

Medlem

Ser inte ut att vara speciellt välanimerat.

signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av pazu:

Animationerna är för hackiga. Tacka vet jag Akira (1988).

Den var säkert bra då...nu är det ju Arcane som satt ribban för hur sjukt vackert man kan animera något.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Ser inte ut att vara speciellt välanimerat.

Håller med dig, har aldrig blivit imponerad av några snuttar på en tecknad serie/film. Kommer ändå våga mig på X-men 97 som en vän sa var riktigt fantastisk, så jag får väl se ifall jag ändrar mig.

Medlem

På tok för små tuttar på Lara.

Medlem
Skrivet av Ender:

Den var säkert bra då...nu är det ju Arcane som satt ribban för hur sjukt vackert man kan animera något.

Det finns väldigt många andra serier/filmer som är vackrare än vad Arcane är. Arcane var jättefint och en grym serie, men mer på grund av manus än animation enligt mig. MAPPAS sämsta prestation är ju bättre än Arcane rent estetiskt om du frågar mig.

Medlem
Skrivet av vamp:

Det finns väldigt många andra serier/filmer som är vackrare än vad Arcane är. Arcane var jättefint och en grym serie, men mer på grund av manus än animation enligt mig. MAPPAS sämsta prestation är ju bättre än Arcane rent estetiskt om du frågar mig.

Hmm, har inte sett. Subjektivt ämne såklart, men när jag såg Arcane så var det ju en ren fröjd för ögat, och jag har längtat efter att se om den igen ända sedan dess.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hmm, har inte sett. Subjektivt ämne såklart, men när jag såg Arcane så var det ju en ren fröjd för ögat, och jag har längtat efter att se om den igen ända sedan dess.

Självklart ett subjektivt ämne, men MAPPA (en animeringsstudio, inte en enskild serie eller film) producerar enligt mig de snyggaste serierna och ligger bland annat bakom Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Vinland Saga och Hells Paradise. Men stilen skiljer sig fullständigt från Arcane.

1
Skriv svar