Escape from Tarkov lockar med belöningar för att anmäla fuskare

Robot
Escape from Tarkov lockar med belöningar för att anmäla fuskare
Medlem

Belöningen är att du också blir bannad för golare har inga polare.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

När det gäller fuskare så ser jag inget problem med att sätta åt dem varje chans man får, lägsta nivån av syre snyltare.

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

När det gäller fuskare så ser jag inget problem med att sätta åt dem varje chans man får, lägsta nivån av syre snyltare.

snitches get stitches

Medlem
Skrivet av kennyg123:

snitches get stitches

Men tack för att du hotar mig. Kom och säg det till mitt ansikte så ska jag justera ditt tänkande åt dig.

Medlem

SPTarkov med moddar är väldigt kul. Vanliga Tarkov? Not so much. Men jag kör SPTarkov (och Stalker GAMMA) tills STALKER2 kommer.

signatur

Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Skrivet av kennyg123:

snitches get stitches

Är man gängkriminell så kan detta vara ett intressant påpekande. Så ... vilken falang tillhör ni ?

Medlem
Skrivet av Camlin:

Är man gängkriminell så kan detta vara ett intressant påpekande. Så ... vilken falang tillhör ni ?

Fotklanen

Medlem
Skrivet av Camlin:

De Blå Smultronen

signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Jag rapporterar oavsett alla som dödar mig för fusk. Får en hel meddelande om att folk blivit bannade.

Medlem

"Exakt vilken form av belöning man får vet vi inte"

Tänker om man väl rapporterar om en ny patch kan de va bra å läsa patch notes =p

"Players will receive in-game currency compensation after the report that led to the blocking of the violator"

Dvs rubel, dollar eller euro får man.

Skrivet av Nocturnal77:

SPTarkov med moddar är väldigt kul. Vanliga Tarkov? Not so much. Men jag kör SPTarkov (och Stalker GAMMA) tills STALKER2 kommer.

Har sptarkov fortfarande kopplingar till fuskmakarna? Om dom har de så hade jag inte velat ha filer från dom på min dator =o

Medlem

Tror det kommer locka folk att rapportera fler spelare bara, och resultera i mer arbete för BSG att gå igenom.

Även om spelaren behöver bli bannad så tycker jag det känns onödigt. Blir man dödad av nån som man ser fuska/alt fuska så brukar man ju rapportera iaf.

1
Skriv svar