Star Wars Outlaws slopar smygarkravet för nästan alla uppdrag
Gött! Tyckte spelet var kul men inte mer än 3/5 och detta var orsakerna som tryckte ner betyget från en 4a. Varför skulle det dröja 2 månader och spelet hinner dö ut? Förvisso många som kommer plocka det på rea nu men de blir ju ännu mer tydligt att man bör vänta med att köpa Ubisoft-spel.
Är det värt en chans nu? Skippade spelet vid lanseringen, verkade allt för trasigt och mediokert.
Det tycker jag absolut om du gillar Ubisofts open world-spel och Star Wars. Hade inga buggar på PS5 alls men dessa saker som de fixar nu tyckte jag var det negativa med spelet. Spelar du konsol så kan du få det för 449kr nu på Elgiganten.
Thank god. Förra uppdateringarna som gjorde smygandet enklare gjorde spelet spelbart för mig. Det är sorgligt men jag är helt enkelt ingen bra tjuv
När man gjort ett längre smyg-uppdrag och plockat upp grejer och sen måste man göra om det…är ingen fan. Får plocka upp detta igen när jag är igenom Veilguard.
Låter bra, men blir inte spelet enklare om dom tar bort dessa kraven på att smyga? Har inte spelat det själv men jag hoppas det finns en svårighetsgrad som ger en riktig utmaning. Spel som är för lätta är som att dricka ljummet vatten.
Jag tycker ändå att det är bäst när spel gör att man får välja att smyga eller Guns blazing. Om smygandet går åt skogen blir det mer action helt enkelt.
Är spelet likt de två andra AAA star wars spelen som kom, där utforskande belönandes med cosmetics i spelet och ja, allt bara var cosmetics som gick att hitta högt å lågt och det var bara via progression av mainstoryn som man fick ny equipment? (antar jag? slutade spela ganska så snabbt)
Är spelet likt de två andra AAA star wars spelen som kom, där utforskande belönandes med cosmetics i spelet och ja, allt bara var cosmetics som gick att hitta högt å lågt och det var bara via progression av mainstoryn som man fick ny equipment? (antar jag? slutade spela ganska så snabbt)
Delvis är det så. En del komponenter som behövs för att uppgradera och utöka ens gear kan bara fås genom vissa storyuppdrag. Men det är absolut inte bara så, utan du kan även göra en hel del uppgraderingar bara genom att samla resurser i den öppna världen.
Jag tycker ändå att det är bäst när spel gör att man får välja att smyga eller Guns blazing. Om smygandet går åt skogen blir det mer action helt enkelt.
Jag håller helt med. Båda mina favoritspelserier, The Last of Us och Metro 2033, fungerar precis så. Det är bäst att smyga så mycket man kan för att spara både på hälsa och ammunition. Om man ändå blir upptäckt så funkar det, rätt ok, att låta puffrorna tala.
När man gjort ett längre smyg-uppdrag och plockat upp grejer och sen måste man göra om det…är ingen fan.
Vet vad du menar, jag är lite så också. Det som jag älskade med Splinter Cell spelen var just att jag kunde göra en scumsave precis när som helst under ett smyguppdrag.
Jag håller helt med. Båda mina favoritspelserier, The Last of Us och Metro 2033, fungerar precis så. Det är bäst att smyga så mycket man kan för att spara både på hälsa och ammunition. Om man ändå blir upptäckt så funkar det, rätt ok, att låta puffrorna tala.
Japp exakt så. Jag gillar inte när smygande inte är ett val i mina spel utan ett måste för att lyckas
När det är ett val smygare jag för det mesta och tycker det är roligt. När det är ett krav ogillar jag det som pesten
Japp exakt så. Jag gillar inte när smygande inte är ett val i mina spel utan ett måste för att lyckas
När det är ett val smygare jag för det mesta och tycker det är roligt. När det är ett krav ogillar jag det som pesten
Bra sammanfattat.