Sniper Elite: Resistance laddar inför släpp med en ny trailer
Jag har kört igenom de 4 första...men nu börjar det bli väldans enformigt tycker jag.
Ja, det börjar bli rätt uttjatat nu. Jag har köpt dom på stora reor. Någon hundring kan de vara värda.
Jag som bara kört det första spelet. Vilket av uppföljarna bör man satsa på?
Fyran är bäst i mitt tycke. Går nog att köpa för en spottstyver numera.
ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ
Rebellion ?
Utvecklarens namn.
Ryzen 5 9600X | Kingston 32GB DDR5 | ASUS RTX 4070 Super
Ser inte att de gjort någon som helst förbättring. Detta är en reskin av femman tyvärr. Hade hoppats på mer nytänk men tycker der ser daterat ut redan innan de släppt det. Har spelat genom alla fem tidigare titlar och det enda positiva är väl att de inte har med Fairburne längre, tråkigare huvudperson får man nog leta efter.
I drank what?
Utvecklarens namn.
ok tänkte mer på titeln men det beror väll på hur man läser den
"Sniper Elite: Rebellion laddar inför släpp med en ny trailer"
Spelet heter Sniper Elite: Resistance annars
ok tänkte mer på titeln men det beror väll på hur man läser den
"Sniper Elite: Rebellion laddar inför släpp med en ny trailer"
Spelet heter Sniper Elite: Resistance annars
Tack, fixat. Dags att ta helg.
Jag gillade Sniper Elite 5 och har även spelat alla DLC-banor. Visst, det är sannolikt mer av samma nu, men banorna är nya och varför ska man alltid hålla på och ändra för sakens skull?
Det är ju heller inte Sniper Elite 6, så utvecklare och utgivare hintar ju rätt tydligt om vilken nivå av utveckling man kan förvänta sig.
Jag är pepp på detta.
Sniper 5 var sååå mycket sämre än 4an.
-Markant färre fiender.
-Fienderna var oftast mer utspridda och många hade konstant ryggen vänd mot dig och går sällan omkring i grupp för att göra det svårt att ta hand om alla, näää en o en traskar de omkring.
-Varför vill man som smygande soldat bakom fiendelinjerna bära omkring på x antal klinkande glasflaskor att kasta som distraktion istället för att grabba en sten från marken?
-Varför går det inte att minera fiendeliken i samma utsträckning som i 4an?
-Varför går det inte alltid att ta sig fram obehindrat i terrängen utan att bli blockerad av halvmeterhöga stenmurar?
5an kändes ungefär som det där fulbyggda Batman Origins som bara på ytan påminde om Batman Arkham Asylum/City men som var byggt av ett C-team.
Jag är rädd att Resistance är lika illa som 5an men hoppas tvärtom.
Har inget emot ett bra spel även om inget är direkt nytt men det skall åtminstone inte utvecklas åt fel håll!!
Sniper 5 var sååå mycket sämre än 4an.
-Markant färre fiender.
-Fienderna var oftast mer utspridda och många hade konstant ryggen vänd mot dig och går sällan omkring i grupp för att göra det svårt att ta hand om alla, näää en o en traskar de omkring.
-Varför vill man som smygande soldat bakom fiendelinjerna bära omkring på x antal klinkande glasflaskor att kasta som distraktion istället för att grabba en sten från marken?
-Varför går det inte att minera fiendeliken i samma utsträckning som i 4an?
-Varför går det inte alltid att ta sig fram obehindrat i terrängen utan att bli blockerad av halvmeterhöga stenmurar?
5an kändes ungefär som det där fulbyggda Batman Origins som bara på ytan påminde om Batman Arkham Asylum/City men som var byggt av ett C-team.
Jag är rädd att Resistance är lika illa som 5an men hoppas tvärtom.
Har inget emot ett bra spel även om inget är direkt nytt men det skall åtminstone inte utvecklas åt fel håll!!
Håller med på dessa punkter. Spelet var dessutom alldeles för lätt, även på authentic. Tror inte Resistance blir speciellt mycket bättre.
ᵢₜ'ₛ gᵣᵢₘ ᵤₚ ₙₒᵣₜₕ