Quantic Dream försäkrar att de inte påverkas av Neteases nedskärningar
Jag vet inte hur mycket man kan lita på det där med "jodå, det utvecklas fortfarande", när det inte finns några direkta livstecken.
Har följt senaste DLCn till Age of Empires III: Definitive Edition (Danmark och Polen) sen den utannonserades, och efter en försening i slutet av förra året kom nyheten i januari att... nej, det blir inget med den DLCn alls.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Jag vet inte hur mycket man kan lita på det där med "jodå, det utvecklas fortfarande", när det inte finns några direkta livstecken.
Har följt senaste DLCn till Age of Empires III: Definitive Edition (Danmark och Polen) sen den utannonserades, och efter en försening i slutet av förra året kom nyheten i januari att... nej, det blir inget med den DLCn alls.
Man kan inte lita alls på det där nej. Det är vad ägarna säger inte studion som ägs. Och man kan mycket mindre lite på ett positivt budskap tyvärr, så fort studion inte anses leverera, tjäna pengar, så finns det ju ingen anledning att ha den kvar.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Man kan inte lita alls på det där nej. Det är vad ägarna säger inte studion som ägs. Och man kan mycket mindre lite på ett positivt budskap tyvärr, så fort studion inte anses leverera, tjäna pengar, så finns det ju ingen anledning att ha den kvar.
Finns ju tyvärr varningsklockor ibland. Och inga direkta livstecken är onekligen en "ganska" stor sådan...
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Ja, det känns ju som något onekligen inte går helt rätt med spelet. Sen är det ju säkert sant att de "utvecklar" spelet fortfarande...åtminstone tills det läggs ned. Så det är väl en sanning, men i regel brukar ju tystnad och förseningar vara ett dåligt tecken. Tänker nu senaste på Wonder Woman-spelet som lades ned och Monolith fick yxan.
"Writer and Fighter"