Indiana Jones till PS5 i april

Robot
Indiana Jones till PS5 i april
Medlem

Kul, blir nog ett köp om det ligger till rätt pris

Medlem

Perfekt då min dator är på tok för klen och har nyss köpt ett ps5 så detta lär bli ett köp.

Medlem

Ser fram emot att se Pro läget med detta men jag kommer invänta ett bättre pris, om inte fysiskt bättre pris om det finns, för dessa ockerpriser på PS-Store undviker jag.

It's not a lake, it's an ocean

Eftersom jag älskar The Great Circle kan jag bara uppmana alla att köpa det! Så att vi får en uppföljare

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Samus:

Ser fram emot att se Pro läget med detta men jag kommer invänta ett bättre pris, om inte fysiskt bättre pris om det finns, för dessa ockerpriser på PS-Store undviker jag.

Låter klokt. Jag ser inte poängen med att betala 900 pickadoller dag 1 för ett singleplayer spel. Blir upplevelsen så mycket sämre om jag väntar några månader?

Medlem

Ser fram emot det här spelet. Men priset är fruktansvärt. Kommer avvakta med ett köp tills det kommer på rea.

Medlem

Kul att se dom tillsammans igen sedan deras falling out. Man saknar ju Retro Replay.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Eftersom jag älskar The Great Circle kan jag bara uppmana alla att köpa det! Så att vi får en uppföljare

Samma här, Riiktigt bra spel

Uncharted, fast i stället för att vara en "hyllning" så ÄR det Indiana Jones
Helst vansinnigt snyggt med när man drar på ögongodiset.

Medlem
Skrivet av Xerx:

Samma här, Riiktigt bra spel

Uncharted, fast i stället för att vara en "hyllning" så ÄR det Indiana Jones
Helst vansinnigt snyggt med när man drar på ögongodiset.

Har DF gjort jämförelse med PC max settings vs konsol tro? måste kolla

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Kul att se dom tillsammans igen sedan deras falling out. Man saknar ju Retro Replay.

Har de haft en falling out?

Geeks Gaming
Skrivet av powerbuoy:

Ja, typ. Det var väl i den gemensamma YouTube-kanalen de hade som man hade lite olika syn på hur det skulle fungera.
Sen pussades dom och alla är glada

Medlem

Testade någon halvtimme på datorn via gamepass tills jag blev less.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag är intresserad lite saftigt pris för ett Zenimax spel, så jag väntar på en prissänkning.

Medlem

Kan inte förstå det här snacket om att GTA VI ska spräcka någon gräns i pris när standardversionen på tex Indy ligger på 900.

Hoppas Elgiganten eller någon annan affär har bra pris i början. Även om jag mestadels gått över till digitala köp pga min Portal så känns detta för dyrt.

Medlem

Dyrt för ett så medelmåttigt spel.
Pusslen är bra liksom karta och miljöer. Kombat och stealth tyckte jag kändes ganska långt från AAA.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Troy försvann från deras Youtube show för dom kom inte överens och jag kommer ihåg att han även slutade följa Nolan på instagram eller något vilket kändes lite extremt. Det sades aldrig så mycket om vad som hänt, men Troy pratade lite om det i en intervju nyligen:

Citat:

This process has been both public and private. During the making of The Great Circle he fell out with his good friend Nolan North (best known for playing Nathan Drake in Uncharted) with whom he ran a retro gaming YouTube channel. “What he and I learned is that, in a pub, with a pint of Guinness, [we were] fucking great,” he says. “But [on the show] I was trying to turn him into something that I wanted him to be. I was being a bad friend.” They are on good terms now, friends again even, but it forced some introspection. “Before, I was so focused on being able to perfectly articulate the problem that I had with you, and really break down and litigate the offence and what you did that was wrong.”

He found what he calls the better path. It came with a freeing realisation: “I’m the problem.”

https://www.gq-magazine.co.uk/article/troy-baker-indiana-jone...

Medlem
Skrivet av Ikaruga:

Ser fram emot det här spelet. Men priset är fruktansvärt. Kommer avvakta med ett köp tills det kommer på rea.

Ps5 spel är ju inte direkt billiga, standard är väl 799 för många spel?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Det är inte något som är exklusivt för PlayStation, tyvärr. The Great Circle går för 849kr på Xbox och Avowed 899kr. Skillnaden är att spelen finns på Game Pass, men vill man köpa så kostar det.

Medlem

Lägger max hälften av det priset för det här spelet

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Det är inte något som är exklusivt för PlayStation, tyvärr. The Great Circle går för 849kr på Xbox och Avowed 899kr. Skillnaden är att spelen finns på Game Pass, men vill man köpa så kostar det.

När man ser dessa priser och vad man "måste" betala om man vill spela dag ett på sin PS5:a (köper aldrig dag ett spel iofs), så känns det skönt att jag även har en Xbox och Gamepass.

Många ställer ju sig frågan om varför man skulle vilja köpa nästa generations Xbox, då allt ändå kommer dyka upp på PlayStation förr eller senare. Gamepass skulle jag vilja säga är nog fortfarande den största anledningen om man vill spara pengar i längden och är en dag ett spelare, men även för dem som väntar lite längre på spelen, tills de t.ex. patchas klart.

Medlem
Skrivet av Bullen86:

När man ser dessa priser och vad man "måste" betala om man vill spela dag ett på sin PS5:a (köper aldrig dag ett spel iofs), så känns det skönt att jag även har en Xbox och Gamepass.

Många ställer ju sig frågan om varför man skulle vilja köpa nästa generations Xbox, då allt ändå kommer dyka upp på PlayStation förr eller senare. Gamepass skulle jag vilja säga är nog fortfarande den största anledningen om man vill spara pengar i längden och är en dag ett spelare, men även för dem som väntar lite längre på spelen, tills de t.ex. patchas klart.

Du tror inte Gamepass är anledningen till att Xbox sätter höga priser på sina egna spel? De tjänar mer på att du prenumererar än köper enstaka spel.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ja, typ. Det var väl i den gemensamma YouTube-kanalen de hade som man hade lite olika syn på hur det skulle fungera.
Sen pussades dom och alla är glada

Skrivet av Påskmust:

Troy försvann från deras Youtube show för dom kom inte överens och jag kommer ihåg att han även slutade följa Nolan på instagram eller något vilket kändes lite extremt. Det sades aldrig så mycket om vad som hänt, men Troy pratade lite om det i en intervju nyligen:

https://www.gq-magazine.co.uk/article/troy-baker-indiana-jone...

Tack för svar!

Medlem
Skrivet av Thane:

Du tror inte Gamepass är anledningen till att Xbox sätter höga priser på sina egna spel? De tjänar mer på att du prenumererar än köper enstaka spel.

De sätter i stort sätt samma priser som Sonys exklusiva?

Medlem

Ett stort jävla big up till Fares som fick Split fiction att kosta på PSN som i butik. Rimliga 545:-

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jo så har tyvärr spelindustrin blivit. Allting fortsätter att öka i pris. Tur nog så har jag inte bråttom att köpa nya spel, jag kan gott och väl vänta på en rea.

1
Skriv svar