Världens snyggaste omslag – ny turnering

Medlem

Avoweds omslag är bättre än spelet. ¯\_(ツ)_/¯

signatur

Viam inveniam aut faciam

FM-guru
F.d. Sisyr

Insåg ju inte att vi kan nominera flera, oops! Här kommer några till.

Och givetvis ett av de mest självklara;

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av Rosenvik:

De var officiella pappomslag som kom till 10 st Only On PlayStation Collection-spel i UK!

Oj jäklar, så synd att de är exklusiva till UK! Hade gärna haft dem i kollektionen.

Medlem

Dessa jag kommer ihåg på rak arm, men finns många, många fler.

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem

Det känns som en botanisk Ryohei Hase, jag gillart.

Medlem

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Finns otroligt många tjusiga omslag därute. Tänkte bidra med en favorit som jag postat tidigare i en liknande tråd.

Det enda som stör är Hudson loggan. Den kunde de ha plockat bort.

Medlem
Medlem
Medlem

Final Fantasy VI på Super Famicom är ett av de vackraste någonsin.

signatur

Forumets Mega Drive-expert!

Medlem

Helt ok!

Medlem

Dark Souls 2 – Klart sämst i serien, klart snyggast omslag.

Medlem

Otroligt nostalgiskt, men också fångar det mig på ett sätt som få andra spelcovers gör. Hela omslaget känns som en port in i en annan värld.

Älskar GTAs stiliserade omslag med flera bilder indelade med hårda svarta linjer. Vice City är nog det omslaget som bäst fångar spelets innehåll med 80-talets undre värld.

Gillar bokliknande omslag, och Oblivion är väl ett av de som fastnat mest pga den hårda konstrasten mellan bakgrunden och emblemet.

Verkligen inte ett fan av spelet, eller ens serien sedan Underground 1/2, men vill ändå påstå att det är ett av de snyggaste omslagen som gjorts för ett bilspel, som ju annars är ganska tråkiga (läs närbild på en front eller ett hjul).

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Det första jag kommer å tänka på är ju ICO och speciellt pappomslaget som är extra erotiskt. Har ju dock nämnts x antal gånger redan<3.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Har alltid gillar Left 4 Deads cover

Men även Golden Sun The Lost Age är otroligt snyggt!

Medlem
Medlem

Omöjligt att lista alla snygga omslag, men här kommer några i alla fall som jag inte tror har blivit nominerade.

Medlem

Dark Seed, med Li Tobler aka Lilith ii av H.R Giger.

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Orkar inte kolla genom alla, men antar att ingen postat det snyggaste omslaget, så jag gör det år er.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ttt
Medlem

Deus Ex

System Shock 2

Medlem
Skriv svar