Vi som ska importera Switch 2
Orkar du ta en print på hela ordersidan (med personliga detaljer maskade)?
Tack! Konstigt, vi har i princip samma beställning (jag har inte screen protector), men beställde flera veckor innan dig och inget från Nintendo än...
Where one man falls,
another one stands.
Tack! Konstigt, vi har i princip samma beställning (jag har inte screen protector), men beställde flera veckor innan dig och inget från Nintendo än...
Vad märkligt. Skickar även här början på mailet, trodde det hade kommit med
Hade du möjligtvis problem när dem skulle dra pengarna? Vet att många hade det, man kanske blev flyttad bakåt i kön efter det
Hade du möjligtvis problem när dem skulle dra pengarna? Vet att många hade det, man kanske blev flyttad bakåt i kön efter det
Jag beställde 15:e April och pengarna drogs vid första försöket utan problem och jag har inte fått något mail så det kan inte vara orsaken.
Nä, pengarna drogs utan problem. Tog du via tyska eller irländska Nintendo iom att mailet är på engelska?
Where one man falls,
another one stands.
Nä, pengarna drogs utan problem. Tog du via tyska eller irländska Nintendo iom att mailet är på engelska?
Beställa via tyska sidan men detta mail var från mynintendostore@nintendo-europe.com
Men om jag förstått det rätt, man kan utan problem beställa från Nintendo Irland men välja att leverera till Sverige? Inga konstigheter?
🔥 Xbox Series X 🎮 | Xbox Series S 🎮 | AMD Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 XTX 🔥
🏎️ Fanatec CSL DD 8nm | CSL Elite Steering Wheel McLaren GT3 V2 | CSL Elite Steering Wheel WRC | CSL Elite Pedals V2 | ClubSport Shifter SQ V 1.5 | ClubSport Handbrake V1 ⚡
Och i mailet jag fick om vad som levereras i orden som dem skickat iväg finns även där själva konsolen
Det är bara att gratulera. Hehe. Inte avundsjuk alls trots att jag bokade en vecka innan *host host*
Men om jag förstått det rätt, man kan utan problem beställa från Nintendo Irland men välja att leverera till Sverige? Inga konstigheter?
Ja, inga konstigheter Vet inte om de är slutsålda nu dock, men innan gick det bra. Man kunde till och med välja om man ville ha en brittisk eller europeisk/svensk eladapter.
Det är bara att gratulera. Hehe. Inte avundsjuk alls trots att jag bokade en vecka innan *host host*
Hehe tack 😁 men väldigt märkligt hanterat av dem att så många som beställde tidigare inte fått någon info
Nu fick jag ett mail om att kameran är på väg. Ser att paketet är upphämtat av DHL klockan 13:43 idag.
Står 3-4 dagars leveranstid i mailet men spårningen säger förväntad leverans på torsdag. Inget nytt om konsolen.
Hade du dem på två separata beställningar eller var det en och samma?
Hade du dem på två separata beställningar eller var det en och samma?
Två separata beställningar. Kameran som skickats beställde jag över en månad efter konsolen som inte verkar ha skickats än.
Har ännu inte fått någon konsol skickad från Nintendo store Tyskland.
Hoppet mörknar för varje timme.
Tror inte man ska förvänta sig att den kommer denna veckan med tanke på nationaldagen på fredag. Bättre att tänka måndag/tisdag nästa vecka och inte bli besviken.
Spelar på: PC, Nintendo Switch, PS5 och iOS.
Äger även: NES, SNES, Saturn, Playstation 1,2,3,4, PSP, XBOX360.
Har ännu inte fått någon konsol skickad från Nintendo store Tyskland.
Står bara att det väntar på leverans, trots att pengarna drogs för flera dagar sedan och att jag fick ett meddelande igår att paketet är redo för leverans.
Hoppet mörknar för varje timme.
Som jag sagt 10 gånger i tråden. Mentalt förberedd att den inte kommer i veckan men hoppet har ändå levt och det svider ju lite extra när man läser Jinsans poster 😅
Fått mejl från tyska nintendo om mina 2x GC controllers. dom är på väg dock "standard" shipping 3-4 dagar.
Inget från Franska Amazon ännu men står iof "arrives 11 june" på ordern.
Nästa vecka på allt dvs. ändå bara Kontrollerna som ska användas, Switch 2 kommer läggas i garderob för den dagen första haxen kommer och kanske behöver gammal fw. LÖL
Fick nu följande uppdatering från DHL:
Tu, 03.06.2025, 14:34, Ludwigsfelde, Germany
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Fråga beställde Ni Nintendo switch 2 med eller utan Mario Cart World? Tänkte på om vanliga gått iväg tidigare än bundle box.
Fråga beställde Ni Nintendo switch 2 med eller utan Mario Cart World? Tänkte på om vanliga gått iväg tidigare än bundle box.
Med Mario (bundle)
Jag har beställt en av varje från Nintendo DE och inte fått mail eller spårningslänk till någon av dem.
Jag har beställt en av varje från Nintendo DE och inte fått mail eller spårningslänk till någon av dem.
Jag trodde man bara kunde beställa en Switch 2 per NSO-konto? Eller har du 2 olika konton?
Jag trodde man bara kunde beställa en Switch 2 per NSO-konto? Eller har du 2 olika konton?
Har familjekonto så min sambo kunde beställa en andra konsol till barnen.
Man hoppas att nintendo skickar switchen nu och att hemsidan bara är seg att uppdatera kollid 😅
Sitter lite i samma sits. Inte hänt ett jota sedan igår när pengarna drogs. Otålig och var länge sedan man var hypad för något på denna nivå.
Ja jag har sett meddelandet på My Nintendo sidan.
Vi sitter alla i samma sits utom Jinsan. Hans farbror måste jobba på Nintendo, eller nåt 😅
Hahaha om det ändå vore så 😂
Vilken magplask till dag jämfört med de förhoppningar jag hade i morse när jag vaknade. Hade definitivt hoppats på mer besked och vet inte hur många gånger jag refreshat min ordersida hos Nintendo och min e-post. Jag har också laddat ner DHL-appen och registrerat mig där (med samma e-post och telefonnummer som hos Nintendo) i förhoppning att det kanske skulle plinga till där först Nåja, den kommer när den kommer - men oddsen för torsdag känns inte speciellt bra 😅