Vi spelar Switch 2 i helgen – vad spelar du?
Mario Kart World
Skäms nästan så roligt jag har.
Samma här! Otroligt kul!
Inte switch 2 i alla fall.
Inte switch 2 i alla fall.
Okej, då tar vi fram anteckningsblocket och noterar detta!🤣
Kul! Har haft ögonen på det ett tag, är typ 75% off eller nåt nu så kändes som ett bra läge att skaffa det. Det är ett ganska kort spel, va? Kanske hinner testa det i helgen med.
Mm, man varvar det på en kväll om man vill. Men det är annorlunda och allmänt härligt, så väl värt en genomspelning eller två. Även om musiken är lite enformig så tycker jag ändå att den är underbar på något sätt.
Okej, då tar vi fram anteckningsblocket och noterar detta!🤣
Sa jag något konstigt?
Kommer pilla och spela på min nya förälskelse, Steam Deck oled.
Det var dags för en ny handheld, funderade länge och väl och valde sedan att avboka Switch 2 och köpte en Steam Deck Oled 1TB oförskämt billigt.
Att jag inte skaffat en tidigare är den stora frågan.. Ni som funderar/tvekar på en deck, sluta med det och köp en direkt!
Skeptiker som rannsakar det folk accepterar
Sa jag något konstigt?
Du får ursäkta mig, det blev lite feltolkat från min sida tror jag, sorry.
I mitt fortsatta kronologiska backlogg rensande på Playstation 4 så står expansionen Bad Blood på tur till det halvt bortglömda WATCH_DOGS. Efter 50 timmar med den kufiga Aiden Pearce i huvudspelet (som klarades ut/varvades sent i höstas) får man nu spela som den kanske ännu kufigare sidokaraktären T-Bone.
🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216B| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar| 📀 Sony BDP-S1700
Spelar Mario Kart world,Zelda breath of the wild och små testar alla Switch 1 spel jag har till Switch 1 på Switch 2. Och det ser bra ut. Dom flesta spelen jag har är märkbart bättre. Disco Elysium tex gick från knappt spelbart till helt ok. Jag kommer antagligen att lägga ner rätt mycket tid i sommar på att spela just Switch 1 spel på Switch 2. Jag ska spela Astral Chain för första gången på Switch 2 nu så jag vet inte ens hur spelet flöt på Switch 1.
Du får ursäkta mig, det blev lite feltolkat från min sida tror jag, sorry.
Nä ingen fara. Kanske lät ilsket från min sida när jag svarade så kortfattat. Det jag menade med inte switch 2 är då jag redan sitter med de två dator byggen i min signatur samt två till utöver de hemma, ps5 pro och en switch redan. Tror en switch 2 bara skulle ligga och damma hos mig.
Spelar Mario Kart world,Zelda breath of the wild och små testar alla Switch 1 spel jag har till Switch 1 på Switch 2. Och det ser bra ut. Dom flesta spelen jag har är märkbart bättre. Disco Elysium tex gick från knappt spelbart till helt ok. Jag kommer antagligen att lägga ner rätt mycket tid i sommar på att spela just Switch 1 spel på Switch 2. Jag ska spela Astral Chain för första gången på Switch 2 nu så jag vet inte ens hur spelet flöt på Switch 1.
Astral Chain på Switch flöt på bra i de allra flesta fall minns jag, med ett frame rate target på 30 FPS så jag gissar att det kommer vara mer elr mindre 30 fps helt och hållet på den nya.