Se Future Games Show

Robot
Releasehästryttare
Medlem

Förspel inför morgondagens Xbox show

Medlem

The seven deadly sins såg jäkligt bra ut, underbar artstyle

Medlem

Streamen är totalt tokig. Trailers loopar, trailers försvinner. Ngn kommer få sparken i morgon...

Releasehästryttare
Skrivet av maq777:

Streamen är totalt tokig. Trailers loopar, trailers försvinner. Ngn kommer få sparken i morgon...

Jo, stänger av och kollar på trailerna i morgon, detta blev för jobbigt.

Medlem
Skrivet av maq777:

Haha man börjar ju undra om editorn är full på jobbet...

Medlem
Skrivet av Devan:

Jo, stänger av och kollar på trailerna i morgon, detta blev för jobbigt.

Skrivet av Gertzy:

Haha man börjar ju undra om editorn är full på jobbet...

+ alla ryska bottar i chatten. Eventet känns helt fantastiskt, eller inte!

Medlem
Skrivet av maq777:

+ alla ryska bottar i chatten. Eventet känns helt fantastiskt, eller inte!

Haha, Ahoy två gånger nu och samma trailers loopas wtf. Ryssbotarna hjälper inte heller nej.

Medlem

Seven deadly sins ser underbart ut. Hoppas, hoppas, HOPPAS det inte är ytterligare ett neddummat anime cashgrab lir.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Haha, Ahoy två gånger nu och samma trailers loopas wtf. Ryssbotarna hjälper inte heller nej.

Många Ahoy-skämt i chatten nu. De meddelandena är mer underhållning än streamen i sig.

Medlem
Skrivet av maq777:

Många Ahoy-skämt i chatten nu. De meddelandena är mer underhållning än streamen i sig.

Haha ja, jag bidrog med Ahoy Prime 5

Medlem

Reach såg ut som ett intressant VR spel, blev sugen o testa

Oh ett nytt Mafia spel, såg bra ut

Avstängd

Börjar bli lite mätt på trailers. Men såg något brandmans spel som verkade intressant

Hoppade vidare och såg reprisen av Wholesome Direct istället. Många intressanta spel där, och i år förvånansvärt få farming-relaterade titlar. Är marknaden äntligen mättad?

Verkar vara camper vans som gäller nu tror jag sett tre eller fyra spel med det som en stor del av temat under helgens presentationer...

Medlem

Inget Silksong. Trist.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Inget Silksong. Trist.

Kanske visas imorgon på Xbox med lite tur

Medlem

Var ju tur att de hade Mafia för annars var hela föreställningen ett sömnpiller.

Medlem

Tyckte Eriksholm såg väldigt trevligt ut!

Medlem

Expanse ser riktigt intressant ut, Owlcat kan det där med berättande och får de till det i ett Mass Effect-esque spel med Expanse-tema... det kan bli bra. Riktigt bra.

Matt och Laura är adorable, men alltid cringe när de ska sälja/promota saker - de gör sig bäst när de är någorlunda sig själva. En del intressanta trailers dock, Eriksholm ser också riktigt stämningsfullt ut. Kunde varit klart värre. Glad att jag såg sammandrag i efterhand i stället för streamen dock, verkar ju varit... sisådär fungerande.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

ska dom göra the expanse till ett spel!? shut up and take my money!

Medlem

Hur kommer det sig att de lägger alla game shows efter varandra?

signatur

Ryzen 7 Gökboet Edition med gräddvisp och känsloregulator, Sapphire PÖLSA XTREM 7800XT PartyClown Edition med RGB-wienerkorv, MSI BARNKALAS 650 UNICORN HOWL med emotionellt stödchip, DDR5 32GB 6000MHz Fluffig Kattpäls Limited Edition med självvärmande moduler

Medlem
Skrivet av Workout51:

För att få det bortstökat.
Göra "shower" som bara pumpa ut trailers för spel en efter är väll bara intressant till en viss gräns.
Många klagar på att allt är så ointressant allt som oftast.
Och det är ju för att det finns så många olika spel och vad folk föredrar.

Medlem

Owlcats The Expanse spel, inpsirerat av Mass Effect var absolut höjdpunkten.

Owlcat har dock inte haft ett trackrecord av att släppa bugfria spel utan man har fått vänta nån månad på patchar innan man spelar dem.

Nu görs Expanse av ett helt annat team än det som gör deras CRPG spel. Så who knows. Men jag tror jag kommer ha tålamod innan jag hoppar på detta. Men hoppa på kommer jag göra för The Expanse har ett riktigt bra världsbygge, har en bra TV serie och är bland de bästa SciFi böcker jag läst.

Medlem
Skrivet av FuzioN:

ska dom göra the expanse till ett spel!? shut up and take my money!

Verkar inte vara så många som insett det, men det finns redan ett: https://store.steampowered.com/app/1708010/The_Expanse_A_Tell...

Spelet är helt ok. Dem pratar roligt

Medlem
Skrivet av maq777:

Verkar inte vara så många som insett det, men det finns redan ett: https://store.steampowered.com/app/1708010/The_Expanse_A_Tell...

Spelet är helt ok. Dem pratar roligt

hade helt missat att telltale gjort det hehe, dock inte mina sorts utav spel
Så även om hade jag nog tyvärr ej spelat det hehe.

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

The seven deadly sins såg jäkligt bra ut, underbar artstyle

Det är standard p2w gacha mobilspel så du inte har några förhoppningar
Detta är i netmarbles mobilspelserie ”tjäna så mycket pengar på spelet första månaden sen glöm bort det”
Tror detta är deras tredje mobilspel baserat på seven deadly sin

Medlem
Skrivet av Workout51:

Är väl en rest från E3s storhetstid när allt presenterades runt nu i början av sommaren gissar jag

Medlem

När kommer er fina lista med alla trailers så jag slipper spola?

Medlem
Skrivet av Karmak:

Det är standard p2w gacha mobilspel så du inte har några förhoppningar
Detta är i netmarbles mobilspelserie ”tjäna så mycket pengar på spelet första månaden sen glöm bort det”
Tror detta är deras tredje mobilspel baserat på seven deadly sin

Ofan, ah ja första intrycket va iaf lockande utan att veta allt om spelet🤷🏻‍♂️

12
Skriv svar