21.00 – Se PC Gaming Show

Robot
21.00 – Se PC Gaming Show
Releasehästryttare

Kollar man på 2024s stream så blir nog denna 2+ timmar med.

Blir nog kolla i morgon för egen del!

Medlem

PC Gaming Show brukar väl inte ha något dunder direkt, men lite guldklimpar här och där.

Blir att spana in, så får vi se vad det blir.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

No, I'm not a Human ser lite speciellt ut.

Lite speciellt när man promotar svindyra komponenter och i nästa stund visar en kavalkad av spel som jag tror man skulle kunna driva med min gamla 350mhz P3:a.

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

I sann traditionell anda så är 50% av presentationen ren skräp vars enda syfte är att slösa tid. PCskräpets långsamma död går alldeles för långsamt tyvärr...

Medlem

Summerfest var överraskande trevligt! och jag lade till flera spel på min önskelista. Men PC Gaming Show...det var som att de hade samlat alla spel som Steam borde ha gömt, och sen visade dem i två timmar.

Medlem

Neverwinter nights 2 enhanced edition ser jag fram emot. Släpps 15 juli och alla expansioner ingår.

Medlem

Ändå intressant att det finns pengar till att finansiera dessa kopiösa mängder rent skräp ingen kommer att spela.

Dödgrävaren

Cringe beskriver det hela rätt bra. Fanns väl typ 3 saker som gjorde en lite exalterad.

Medlem

Pathfinder: Abomination Vaults ser riktigt kul ut. Lite som Gauntlet annars var det väl inte super mycket som såg intressant ut.

1
Skriv svar