Doug Jung blir showrunner för Mass Effect-serien

Robot
Doug Jung blir showrunner för Mass Effect-serien

Har bland annat jobba med Star Trek Beyond och Dark Blue.

#Amazon, #Mass-effect, #Tv-serier

Releasehästryttare

Oroande, då den star trek filmen sög.

Medlem

Beyond var mer Star Trek än 2009 och Into Darkness men det var lite mer tröttsam film.
Vet inte om jag kan skylla på författarna eller regissören / editors för det.

Oroväckande val hittills. Jag hoppas på en mörk och välgjord serie baserad på första spelet utan några utsvävningar från orginalstoryn eller kreativa friheter. Hoppas det inte blir blir en upprepning av WoT fiaskot bara...

Medlem

Varför envisas Amazon med att vräka pengar över directors och producers med tveksamt CV? Förstår de inte att vi som gillar fantasy och sci-fi vill ha kvalitet i berättandet, inte bara i explosioner och FX?

Medlem

Ooof, lite som att anställa folk från sibylla för att sköta nobelmiddagen.

Medlem

Bra namn, även om jag hellre hade sett honom som författare. Mindhunter och Banshee är riktigt bra, den förra kanske mer p.g.a David Fincher, men som författare är Jung kompetent som fan.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

De skulle haft samma showrunner som The Expanse serien!

Medlem

De försöker bredda publiken med ett koncept som tilltalar en väldigt specifik publik. Svårt att göra bra grejer då. Som stort fan av Mass Effect så tänker jag hålla mig skeptisk.

Medlem

Svårt att se hur det blir bra när Mass Effect-världen är så fruktansvärt tråkig.

1
Skriv svar