FZ High Score – Betyget låst för Mario Kart World!

Robot
FZ High Score – Betyget låst för Mario Kart World!
Geeks Gaming

Är nöjd, gissade på 84, upp 34 placeringar

Medlem

IGN kan dra åt helvete! Låg på 88 till det att de släppte sin recension.

Medlem

Vänta här....jag...fick en fullpoängare?!

WOW! Här ska köpas trisslotter!!

Medlem

Så nära! Hade tippat 87. Men ändå fina poäng.

Ser desto värre ut med Dune. Hade tippat att betygen skulle bli fesljumna, men de verkar än så länge relativt höga.

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Flyttade mig från 89 upp till 95. Blev lite väl optimistisk där i slutet...

Redaktör
Ponny

Från plats 28 till 37. DET GÅR ÅT FEL HÅLL.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Samma visa varje gång, hittar inte med en gång var jag ska klicka in för att se vad jag själv gissade^^

Plats 240 eller nåt känns ju sådär.

brrap brrap pew pew

Sjönk från 11e plats till 14e. Attans!! Gissade för högt.

Edit: Än så länge har jag bullseye på Dune dock så det kanske ordnar sig!

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Plats 240 eller nåt känns ju sådär.

Själv ligger jag på plats 437 med 10 poäng. Skulle säga att det går ganska bra för dig

signatur

PSN: Oakborn86

Medlem
Skrivet av Maysay:

IGN kan dra åt helvete! Låg på 88 till det att de släppte sin recension.

Kan bara hålla med.

Skrivet av OAKTHYR:

Själv ligger jag på plats 437 med 10 poäng. Skulle säga att det går ganska bra för dig

Haha, vore ju lite kul att veta hur många som deltar... Totalt sett, alltså. Verkar ju ändå vara en hel del Själv brukar jag bara gå in och tippa alla betygen på en gång när "säsongen" börjar, sen låter jag det va. Oftast har jag tippat lite för lågt, förutom med Josef Fares-spelet som jag tokbombade på.

Skribent

Min High Score-säsong so far:

Har väl mer eller mindre tokbombat allt förutom Commandos och Doom. Dock utan några fullpoängare som väger upp. Med Mario Kart rullade jag in en (1) gentlemannamässig poäng.

Inte alls bitter!

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

FM-guru
F.d. Sisyr

Screw den här tävlingen! Jag satte 89, sedan fick jag Nintendo-ångest och höjde till 93 precis innan deadline.

Nu känns det mest som att titta på en trafikolycka att gå in på den här tävlingen - hemskt men man kan inte kolla bort.

Medlem

Fan gick bra där i början men att både Fromsoft och Nintendo skulle underprestera slog hårt

Medlem

Första fullpoängaren! Sänkte från typ 91 till 86 bara några dagar innan 😎

Medlem

Orimligt högt

Medlem

Jag gissade på 92, vilket jag trodde var i underkant. Fick 4 poäng och föll några placeringar till plats 90. Tror jag låg på plats 78 innan ”raset”. 😅

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, vore ju lite kul att veta hur många som deltar... Totalt sett, alltså. Verkar ju ändå vara en hel del Själv brukar jag bara gå in och tippa alla betygen på en gång när "säsongen" börjar, sen låter jag det va. Oftast har jag tippat lite för lågt, förutom med Josef Fares-spelet som jag tokbombade på.

Ja det verkar ju vara ett hyfsat stort gäng som deltar. Jag menar det finns ju 436 som har samma eller bättre poäng än jag.
Jag gör samma. Det är väl därför det går sådär
Förra säsongen utgick jag från min spelsmak så dom jag gav högt betyg fick lågt betyg och tvärt om och det gick dåligt.
Den här säsongen har jag försökt utgå från hur recensenter kanske tänker och det har gått dåligt.
Nästa säsong vet jag inte vad jag ska göra?

signatur

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ja det verkar ju vara ett hyfsat stort gäng som deltar. Jag menar det finns ju 436 som har samma eller bättre poäng än jag.
Jag gör samma. Det är väl därför det går sådär
Förra säsongen utgick jag från min spelsmak så dom jag gav högt betyg fick lågt betyg och tvärt om och det gick dåligt.
Den här säsongen har jag försökt utgå från hur recensenter kanske tänker och det har gått dåligt.
Nästa säsong vet jag inte vad jag ska göra?

Nästa säsong kör jag en random number generator

Tror att det går bättre än det har gjort denna säsong då!

Medlem
Skrivet av Neroz:

Nästa säsong kör jag en random number generator

Tror att det går bättre än det har gjort denna säsong då!

Bra taktik 👍

Jag kanske gör samma då så får vi se vem som har mest tur

signatur

Medlem

Attans jag som hade 88 till en början men blev tagen av all hype och höjde till 95, men tvi fick jag >:[

1
Skriv svar