FZ High Score – Betyget låst för Mario Kart World!
Så nära! Hade tippat 87. Men ändå fina poäng.
Ser desto värre ut med Dune. Hade tippat att betygen skulle bli fesljumna, men de verkar än så länge relativt höga.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Plats 240 eller nåt känns ju sådär.
Själv ligger jag på plats 437 med 10 poäng. Skulle säga att det går ganska bra för dig
PSN: Oakborn86
IGN kan dra åt helvete! Låg på 88 till det att de släppte sin recension.
Kan bara hålla med.
Själv ligger jag på plats 437 med 10 poäng. Skulle säga att det går ganska bra för dig
Haha, vore ju lite kul att veta hur många som deltar... Totalt sett, alltså. Verkar ju ändå vara en hel del Själv brukar jag bara gå in och tippa alla betygen på en gång när "säsongen" börjar, sen låter jag det va. Oftast har jag tippat lite för lågt, förutom med Josef Fares-spelet som jag tokbombade på.
Min High Score-säsong so far:

Har väl mer eller mindre tokbombat allt förutom Commandos och Doom. Dock utan några fullpoängare som väger upp. Med Mario Kart rullade jag in en (1) gentlemannamässig poäng.
Inte alls bitter!
Haha, vore ju lite kul att veta hur många som deltar... Totalt sett, alltså. Verkar ju ändå vara en hel del Själv brukar jag bara gå in och tippa alla betygen på en gång när "säsongen" börjar, sen låter jag det va. Oftast har jag tippat lite för lågt, förutom med Josef Fares-spelet som jag tokbombade på.
Ja det verkar ju vara ett hyfsat stort gäng som deltar. Jag menar det finns ju 436 som har samma eller bättre poäng än jag.
Jag gör samma. Det är väl därför det går sådär
Förra säsongen utgick jag från min spelsmak så dom jag gav högt betyg fick lågt betyg och tvärt om och det gick dåligt.
Den här säsongen har jag försökt utgå från hur recensenter kanske tänker och det har gått dåligt.
Nästa säsong vet jag inte vad jag ska göra?
Ja det verkar ju vara ett hyfsat stort gäng som deltar. Jag menar det finns ju 436 som har samma eller bättre poäng än jag.
Jag gör samma. Det är väl därför det går sådär
Förra säsongen utgick jag från min spelsmak så dom jag gav högt betyg fick lågt betyg och tvärt om och det gick dåligt.
Den här säsongen har jag försökt utgå från hur recensenter kanske tänker och det har gått dåligt.
Nästa säsong vet jag inte vad jag ska göra?
Nästa säsong kör jag en random number generator
Tror att det går bättre än det har gjort denna säsong då!
Nästa säsong kör jag en random number generator
Tror att det går bättre än det har gjort denna säsong då!
Bra taktik 👍
Jag kanske gör samma då så får vi se vem som har mest tur