Bloober ger oss 10 minuters gameplay från Cronos: The New Dawn
Ser riktigt spännande ut!
Håller med. Ser ju härligt köttigt ut! Vapnen ser ut att ha viss tyngd med, vilket alltid är ett plus i sånna spel tycker jag.
To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!
Ser inte ut som något "må bra" spel, smått obehagligt spel imo. Verkar vara lite intressant ändå även om inget direkt sticker ut som något speciellt som man inte redan sett förr.
Det är ju Blooper Team. Kungarna av innovativa spel. Deras spel är väl värda pengarna. Släng er i väggen, Nintendo.
varför ska alla dessa sppel som dom visar upp allltid och jag menar ALLTID ha en slö rörande person menar dom på allvar att folk sppelar så eller tror dom det ser bra ut?` eller menar dom att gamers är för efterblivna för see det annars? jag fattar inte.
Ingen rör sig så i spel rörelse eller sikta placement eller agerande efter ljud och ambienter.
ingen, måste ju vara showcase för folk som ej spelar spel jag fattar det inte.
Jag blir tvungen att stänga av kan inte tittta blir bara arg o irriterad.
varför ska alla dessa sppel som dom visar upp allltid och jag menar ALLTID ha en slö rörande person menar dom på allvar att folk sppelar så eller tror dom det ser bra ut?` eller menar dom att gamers är för efterblivna för see det annars? jag fattar inte.
Ingen rör sig så i spel rörelse eller sikta placement eller agerande efter ljud och ambienter.
ingen, måste ju vara showcase för folk som ej spelar spel jag fattar det inte.
Jag blir tvungen att stänga av kan inte tittta blir bara arg o irriterad.
Nu tror jag du tar i lite mer än mig men jag förstår dig. Fruktansvärt drygt att titta igenom.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Det är ju Blooper Team. Kungarna av innovativa spel. Deras spel är väl värda pengarna. Släng er i väggen, Nintendo.
Du tyckte ju inte om Silent hill 2 remaken som du skrivit om 100 gånger. Tycker mer om originalet vad det inte så ?. Ett spel från Ps2 tiden VS Ps5 är som att jämföra en Volvo XC 90 2025 mot en rysk Lada från 70talet. Visst, ladan e helt ok för man kommer fram med den oså
Du tyckte ju inte om Silent hill 2 remaken som du skrivit om 100 gånger. Tycker mer om originalet vad det inte så ?. Ett spel från Ps2 tiden VS Ps5 är som att jämföra en Volvo XC 90 2025 mot en rysk Lada från 70talet. Visst, ladan e helt ok för man kommer fram med den oså
Hohoho
https://www.moviezine.se/nyheter/recension-silent-hill-2-2001...
Citat från deras recension av remaken:
En stor förändring är att kameran är placerad bakom James rygg här, till skillnad från de fasta kameravinklarna i originalet. Den ursprungliga regissören har visserligen sagt att han föredrar hur det fungerar i remaken, men jag kan tycka att en del av stämningen förloras när man hela tiden följer allt bakom huvudpersonen.
Jag har lite problem med den här typen av tematik och estetik i det att det verkar uppenbarligen inte finnas ett "ramverk" som jag kan förankra mig till. Vad som helst kan hända, vad som helst kan dyka upp. Men man kanske förklarar detta mer ingående sen när man väl spelar spelet. Gillar Bloobers andra grejer, dock fastnade jag inte för Medium, för där var det samma sak, vad är ramverket?
AJa, det blir nog bra detta ändå 😊
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!