Spider-Man och Mortal Kombat ansluter till PS Plus
Och vissa kan testa Death Stranding 2 i fem timmar.
#death-stranding-2, #mortal-kombat-1, #ps-plus, #resident-evil-2, #resident-evil-3, #spider-man
Är detta PS5 versionen av Marvel Spider Man eller PS4?
Båda finns tillgängliga.
Båda finns tillgängliga.
Ja jag vet men vilken version kommer på PS+ ? Båda?
Den som vet vet.
"Marvel’s Spider-Man Remastered will be available to PS5 players, and Marvel’s Spider-Man: Game of the Year Edition available to PS4 players to download. In relevant markets, PS4 players can stream Marvel’s Spider-Man (base game)."
Unicorn Overlord har jag varit nyfiken på länge, kanske blir att uppgradera för dess skull!
Ett strålande spel. För mig var berättelsen och de många karaktärerna den stora behållningen. Unicorn Overlord är inte bland de mest utmanande spelen i genren, men striderna är tillräckligt varierande för att väga upp för det. Jag tycker också att delen som utspelar sig i snöregionen var ganska tråkig, en av få dippar i ett annars energifyllt spel.
Ett strålande spel. För mig var berättelsen och de många karaktärerna den stora behållningen. Univorn Overlort är inte bland de mest utmanande spelen i genren, men striderna är tillräckligt varierande för att väga upp för det. Jag tycker också att delen som utspelar sig i snöregionen var ganska tråkig, en av få dippar i ett annars energifyllt spel.
Tack! Låter verkligen som något för mig!
Du fick ett detaljerat svar hann ej hehe.
Kul att PS+ får lite kärlek den 19/8, även om samtliga spel funnits ute ett tag:
Indika,
är en kort men minnesvärd spelupplevelse.
Harold Halibut,
är ett chill peka klicka äventyr med egen stil och skön musik.
Mortal Kombat 1,
är roligt som en partyfighter, men kanske lite för obalanserat för mer seriösa fightingspelare.
Kul att PS+ får lite kärlek den 19/8, även om samtliga spel funnits ute ett tag.
Intressant trailer, ville du ha något sagt med den? 🙂
Intressant trailer, ville du ha något sagt med den? 🙂
Om du tittar på det jag citerade och sedan ser trailern till slutet går det nog upp ett ljus.
Om du tittar på det jag citerade och sedan ser trailern till slutet går det nog upp ett ljus.
Jag såg trailern kort efter att nyheten publicerades på FZ, så du får nog vara lite tydligare med ditt ljus och vad du syftar på.
🙂 Så vad syftar du på?
Så vad syftar du på?
Spelet är inte släppt än.
Spelet är inte släppt än.
Nej precis, det framgår av trailern som de flesta av de människor som tittar på trailern kan se. Fast vad vill du ha sagt med det till mig?
Du får mer än gärna vara tydlig. 🙂
Nej precis, det framgår av trailern som de flesta av de människor som tittar på trailern kan se. Fast vad vill du ha sagt med det till mig?
Antar att Margy syftar på att du skrev att samtliga spel funnits ute ett tag men det där spelet är inte ens släppt än, så ditt påstående stämmer inte.
Antar att Margy syftar på att du skrev att samtliga spel funnits ute ett tag men det där spelet är inte ens släppt än, så ditt påstående stämmer inte.
Antaganden är just det, antaganden. Margy bör nog svara för sig själv ändå?
Samtliga spel jag skriver och tipsar om nämligen Indika, Harold Halibut och Mortal Kombat 1, som kommer till PS Plus den 19/8, har funnits ute ett tag. Det är också spel värda att ta en titt på och åtminstone två av dem har nog flugit under radarn för de flesta PS5-spelare, just med avseende på spelens försäljningssiffror.
Varför skulle jag påstå att ett spel som inte släppts ännu och som jag har skrivit om att jag har en förväntan över i en annan tråd, har funnits ute ett tag? 🙂 Det enkla svaret är att ett sådant påstående skulle jag inte göra.
Margys otydliga agerande och skriverier får stå för honom, precis som alla andra får stå för sina ord. Det är inte mer än rätt.
Om du skriver att "samtliga spel funnits ute ett tag" innan du ens nämner några specifika spel så kommer det att tolkas som att du menar alla spel som ingår.
Hade du nämnt de tre spelen först och sedan skrivit något likt "samtliga av dessa spel..." så hade det varit annorlunda.
Du kanske borde fundera lite själv om att vara tydlig.
Om du skriver att "samtliga spel funnits ute ett tag" innan du ens nämner några specifika spel så kommer det att tolkas som att du menar alla spel som ingår.
Hade du nämnt de tre spelen först och sedan skrivit något likt "samtliga av dessa spel..." så hade det varit annorlunda.
Du kanske borde fundera lite själv om att vara tydlig.
Jadu, det framgår ganska tydligt av nyheten att alla spel inte funnits ute ett tag, så varför skulle jag påstå något annorlunda? 🙂
Nu ser jag förvisso att ett kolon har blivit punkt vilket är lätt hänt på ett tangentbord.
I stället för att fråga om ett förtydligande är du snabbt ute med att insinuera, antyda och anmärka ännu en gång på vad en annan människa skriver i all välmening på ett forum om spel och spelkultur.
Det kanske är ditt sätt att försöka kommunicera med människor? Vad vet jag, det är upp till dig.
"Som fan läser bibeln" är ett svenskt uttryck som här är passande.
Jadu, det framgår ganska tydligt av nyheten att alla spel inte funnits ute ett tag, så varför skulle jag påstå något annorlunda? 🙂
Nu ser jag förvisso att ett kolon har blivit punkt vilket är lätt hänt på ett tangentbord.
I stället för att fråga om ett förtydligande är du snabbt ute med att insinuera, antyda och anmärka ännu en gång på vad en annan människa skriver i all välmening på ett forum om spel och spelkultur.
Det kanske är ditt sätt att försöka kommunicera med människor? Vad vet jag, det är upp till dig.
"Som fan läser bibeln" är ett svenskt uttryck som här är passande.
Förlåt, men det är lite galet att klaga på någon annans kommunikationsförmåga när det är du som i flera inlägg fortsätter spela dum istället för att bara rätta dig själv när du uttryckt dig klumpigt.
Sword of the Sea hade jag tänkt köpa till PC:n, men nu blir det via PS Plus. Giant Squids föregående spel Abzü och The Pathless var båda väldigt mysiga spelupplevelser på Xbox Series X.
Redan vid första trailern av Sword of the Sea, så fördes tankarna till Thunderfuls Wavetale.
Blir en fantastisk andra halva av augusti för spelare som gillar indie och mindre produktioner i och med Herdling till Game Pass och Sword of the Sea till PS Plus.
Förlåt, men det är lite galet att klaga på någon annans kommunikationsförmåga när det är du som i flera inlägg fortsätter spela dum istället för att bara rätta dig själv när du uttryckt dig klumpigt.
Du behöver inte be om någon förlåtelse, då förlåtelse innebär att du aldrig ska göra om samma gärning igen. En ursäkt är mer passande, men det betyder inte att ett gränslöst beteende ursäktas.
Spela dum? Jag spelar inte dum, du kan såklart fortsätta att hävda motsatsen, vilket framstår som en smula galet. Du äger dock enbart rätten till dig själv, däremot inte till mig eller någon annan människa och vad jag eller någon annan människa menar, tycker, tänker och känner.
Däremot pågår dumheter och ett ojuste samt omoget agerande. Och få är nog förvånande över den låga och stundtals gränslösa nivå som blivit standard på internet.
Vad är mest socialt klumpigt? Att råka släppa shift tangenten lite för snabbt (var och en har nog gjort fel på ett tangenbord någon gång) eller att kommunicera på ett otydligt, oborstat, ojuste och omoget sätt kring en petitess?
Ren och skär galenskap är när människor är så pass ohyfsade och rentav ouppfostrade att de går till personangrepp i brist på annat vettigt att förmedla till sin omgivning, men var och en väljer vad de vilja spendera sin korta stund på jorden med.
Edit:
FZ Alla State of Play-trailers
Abzû och Journey var fantastiska på sitt sätt och Sword of the Sea såg ut att ha en juste stil ändå, sedan märks det att utvecklarna är desamma.
Cairn ser ut som något jag verkligen efterfrågat och särskilt efter guldklimpen Jusant. Nu är det sommar i Sverige igen, så kan en klättra utomhus igen.
Tides of Tomorrow såg nästan för bra ut, så frågan är om det kan leverera? Jag hoppas.
Jag har noll intresse av MGS3 ( jag har spelat sönder spelet) och håller med om att det såg lite väl off ut.
Pragmata kändes som en höjdpunkt och ett nytt lumines (musiken blir avgörande) samt Nioh 3 träffade sweet spots.
2026, vilket lovande spelår efter det redan förträffliga 2025.
Edit 2:
...
Varför skulle jag påstå att ett spel som inte släppts ännu och som jag har skrivit om att jag har en förväntan över i en annan tråd, har funnits ute ett tag? 🙂 Det enkla svaret är att ett sådant påstående skulle jag inte göra.
Margys otydliga agerande och skriverier får stå för honom, precis som alla andra får stå för sina ord. Det är inte mer än rätt.