Diskutera – Spelen du alltid återvänder till
Dark Souls 3. Undra hur många genomspelningar det blivit genom åren egentligen..
Edit: Lyckas plocka upp LoL gång på gångpå gång också. Av någon jävla anledning.. Skitskoj tills man når en viss rank, då dör intresset totalt. 2år senare sitter man där med ett nytt acc och grindar på som en galning igen så startar cykeln om igen.
7 days to die, men orginalet spelar man i regel aldrig utan det blir olika moddar. Klockade precis 1500h på det i förra veckan. Annars vettefan om jag spelar gamla spel egentligen. Yttrest sällan.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - MSI 32" MPG 322URX - Acer Predator XB271HU - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Brukar gilla att dra igenom gamla peka och klicka-favoriter med några års mellanrum, där storfavoriterna är Monkey Island och Simon the Sorcerer. Hoppar också in i Team Fortress 2 några gånger om året.
För många år sedan återvände jag rätt ofta till NES-, SNES- och Megadrive-spel, men det har dött ut lite senaste åren. Oklart varför..
Älskar fortfarande att lägga flera timmar i Empire: Total War. Svenska rösterna är så goa
INFANTERRRRIIII
BATALJONERRRRRR
ERA ORDERRRRR
Du kanske skulle gilla Resistance 2
Den längsta resan funkade däremot.
Spel jag gärna återvänder till är Resident Evil, Resident Evil 2, Hill, Shenmue, Vice City, San Andreas, Tomb Raider, Quake, Spyro the Dragon, Cyberpunk, Ape Escape, Mario Kart Wii, Mario Kart 8, Dishonored, Dishonored 2, Worms Armageddon
Silent hill 2 remake!!! Det räcker med ett mästerverk om om igen 😉