The Outer Worlds 2 frestar med en svängig trailer

Robot
The Outer Worlds 2 frestar med en svängig trailer
Medlem

It's not the best choice, it's Spacers Choice!

Jag verkar vara en få som gillade det första spelet, ser fram emot detta

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av maniac:

Det är nog ändå de flesta som tyckte om det med 85 i snittbetyg. På forum är det oftast klagomålen som hörs mest. Jag ser fram emot uppföljaren som verkar få mer av allt.

Medlem

Första spelet var bra. Men den här trailern tycker jag inte ger mig så mycket. Mycket actionscener och combat som inte riktigt visar hur det här spelet skiljer sig från det förra.

Hoppas storyn och karaktärerna är bra samt att karaktärsbyggandet är bättre

Ambassadör
Xbox
Skrivet av maniac:

Har precis spenderat 100h på att köra igenom Spacer's Choice-utgåvan av spelet som en uppfräschning inför tvåan, riktigt bra! Ser mycket fram emot uppföljaren nu.

signatur

Jump in.

Testpilot

Spelmekaniskt är det väl ok men de träiga NPC'erna och en story som inte alls kändes medryckande plus kompanjoner som inte kändes roliga alls förstörde det för mig.
Mest för att spel utvecklas och man har en mer eller mindre satt miniminivå man bör komma upp till som höjs varje år.

Medlem
Skrivet av maniac:

Jag ser fram emot det har redan förbeställt spelet.. jag gillade avowed och jag misstänker att känslan kommer vara rätt så likt i detta spel.

Medlem

Känns som ett desperat försök att vädja till New Vegas fansen att förboka spelet, själv är det förmodligen att vänta tills det går att hitta i "reabacken" då jag inte känner mig alls peppad innan jag sett riktiga recensioner då Obsidian gjorde mig besviken både med OW (sista timmarna tvingade jag mig att spela bara för att komma till slutet, ville verkligen gilla det mer) och Avowed (Gav det 2 timmar på GP och kände 0 motivation att spela det igen).

1
Skriv svar