Diskutera – Spelen du alltid återvänder till

Medlem

WoW (varje år och minst 1-2 gånger per år)
Fallout 3
Dark souls 2
Half life 1 + expansioner

Medlem

Cod 5
War thunder
Empire total war.
Rome total war (remastern numera)
R.u.s.e
Day of defeat source.

Medlem
Alltid

Far cry Primal
They Are Billions

Simcity 4 och projekt med nya, gigantiska regioner är ständigt något jag återkommer till. Nya omgångar i Civilization IV likaså, kanske det mest väldesignade spelet någonsin?

Street Fighter II har jag spelat med oregelbundna regelbundlar sedan 1994. Även Illusion of Gaia, sedan jag först sprang på det ~2000.

Medlem

Mulle meck bygger bilar & båtar

Medlem

Mina favoriter som man får en myskänsla av och som man drar en vända i minst en gång per år:
- Caesar 3
- Homeworld Remastered Collection (1 & 2) & Deserts of Kharak, brukar dra genom samtliga kampanjerna, mest för atmosfären
- Valheim, eftersom dem brukar typ ha en större patch per år
- They are billions
- V-Rising
- Hearts of Iron IV
- WoW, nån månad här och där
- Age of Empires II: Definitive Edition

Medlem

Resident Evil (de numrerade samt cV), Metal Gear Solid och TLOU får en genomspelning varje år. Speedrunnat dom massor så det tar mindre tid än man tror.

Sedan har jag alltid ett FIFA i karriärläge igång. Perfekt att spela en match när man har lite tid över. Malmö FF har vunnit Champions League varje år av ngn märklig anledning. Ofta med tvåsiffrigt i finalerna…

Medlem

Senaste Hitman spelar jag ibland när jag inte har nåt att spela men saknar spelandet. När jag får för mig att köra PS Plus brukar jag körs For Honor. Tycker det spelet är riktigt härligt faktiskt.

Medlem
Assassin's Creed black flag

Tröttnar aldrig

Medlem

SWtOR
ESO
MC
nåt av CIV

Medlem

Gears of War-spelen, Resident Evil 4, Alien Isolation, Dead Space. Listan är egentligen för lång för att skriva ned allt här haha. Älskar att spela om spel!

Medlem

Första Streets of Rage. Spelas igenom flera gånger om året.

Medlem

Mirror’s Edge
Jedi Knight: Dark Forces II
Diablo II
Klondike Solitaire

Medlem

Hunt: Showdown

Har varit ett on/off spel sedan early access. Dock så har det varit mest on senaste året.

Sen brukar jag spela om Zelda: A link to the past.

Medlem

Kotor 1&2
Mass Effect 1/2/3/Andromeda (Har nog spelat igenom 1an minst 10 gånger)
Batman Arkham serien främst Asylum o City

Dessa cirkulerar mest på datorn år in o ut mellan diverse nysläpp.

Andra nämnvärda är Bordelands 2 och Terraria samt CyberPunk 2077.

Medlem

Ultima Online 27/12 varje år sen jag slutade 2006. Upplever lite nostalgi mm. Riktigt kul.

Dark age of camelot en av mina absolut favorit spel från förr, kan hoppa in nån gång då o då.

C&C klassiker jag försöker köra lite varje år. Tanja / Tanya.

Medlem

Alternerat CS och WoW i 20 år.
Hittar alltid tillbaka.

Medlem

HoMM3
Baldurs Gate

Minecraft nu när barnen vill spela.

12
Skriv svar